Gå til innhold

Spørsmål om sex:


lperik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha

Spørsmål:

Hva er analsex?

 

Svar:

Kjempegøy!

 

Hilsen nissen.

 

edit:

en til, muligens den beste:

 

Spørsmål:

Jeg er forelsket i tre jenter og har ligget med alle sammen på en gang. Hva gjør jeg hvis alle har lyst til å gjøre det igjen unntatt meg?

 

Svar:

Skyter deg, din homojævel.

 

Hilsen nissen.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Spørsmål:

Heey! Jeg er en gutt på 14 år som er dritforelska i kjæresten min (jente 14 år). Jeg har så innmari lyst på sex med henne, det har hun også lyst til. Men vi vet ikke hvordan vi skal begynne når vi ligger liksom og kliner osv..... :( Kondomer er smart.. Hvordan kondom annbefaler du? =) Hilsen supergutt =)

 

Svar:

sprit burde gjøre susen når det gjelder usikkerheten din.. for å unngå problemer er det vel like greit å gi faen i kondom-delen? norge trenger flere barn uansett! like greit å starte tidlig!

 

Hilsen nissen.

 

 

 

AHEHAHAHEHAEA :w00t:

Endret av Neon-Sweet™
Lenke til kommentar

Spørsmål:

Jeg er en gutt på 16 år som har et problem. Når penisen min blir erigert blir den ikke helt stiv, det blir en liten bue på den. Hver gang jeg og kjæresten min har samleie glir den nesten hver gang ut av vagina. Kan dere hjelpe meg?

 

Svar:

Kanskje det ikke er meningen at dere skal ha sex da vet du, Petter Smart.

 

Sjukt. :lol:

Lenke til kommentar
Spørsmål:

Jeg lurer på om jeg får orgasme når jeg ikke får sæd ut?

 

Svar:

Dette må du straks slutte med! Det som skjer er at sæden legger seg i blodårene dine,istedet for å komme ut gjennom urinrøret ditt. Dette vil ende med hjerneslag ettersomblodårene i hjernen din blir tettet igjen av sæden du så skittent har produsert.

Denne var klart best. :D

Lenke til kommentar

Denne var genial: :D

Spørsmål:

Hei.. Jeg er en gutt på 15 år. Jeg er sammen med ei jente og vi har prøvd å gjøre det 2 ganger. Men begge gangene har penisen min blitt slapp igjen. Jeg har ikke problemer med å få den opp, men når jeg kommer til saken så går den ned igjen. Du må hjelpe meg!!

 

Svar:

haha, din slappfisk!

Lenke til kommentar

Spørsmål:

Jeg er en gutt på 16 år og for noen dager siden da jeg kom hjem tidlig fra skolen tok jeg mamma og naboen på fersken i stuen... det var utrolig ekkelt og jeg brast ut i gråt. Nå lurer jeg på om jeg skal si det til pappa eller holde kjeft sånn som mamma sa jeg skulle gjøre? Hva skal jeg gjøre??

 

Svar:

her kan du sikkert tvinge en god del penger ut av mamman din, så hold på hemmeligheten din, du.

 

:thumbup::D :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...