Gå til innhold

[Løst] Battermåler Ikon ? Hvordan ?

Jdronnen

Anbefalte innlegg

Satt her og skrev en laaaaanngg bestilling på nettet, på en netshop, plutselig bang, pc`en skrudde seg av... kjedlige greier.. jeg måtte skrive opp igjen hele dritten..

Har nettopp fått meg ny laptop, det er en: Netshop Laptop

Men det viser IKKE noe batterimåler ikon, så jeg vet ikke hvor lenge/prosent batteri jeg har igjen!

Prøvde å gå på ->kontrollpanel->strømalternativ også velge vis strømikon alltid.

Men den viser bare "vekselstrøm" hele tiden, selv om lader ikke er plugget i !! :no:

Noen som vær så snill kan hjelpe meg å få fram det batteriikonet!

Takker for alle svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For eksempel, hvis du har installert et OS som ikke fulgte med fra produsenten, så kan det godt hende at du i tillegg må installerer spesifikke drivere for å åpne for visse funksjoner. En CD med slike drivere pleier jo å følge med når man kjøper bærbar...

Lenke til kommentar

Joda, der fulgte med cd, med chipset drivere og vga driver osv osv.. også selvfølgelig annen programvare!

Jeg har Windows XP, men ikke innstallert fra Leverandør... har egen! :thumbup:

Ingen programmer, eller små tools som kan fikse dette da ?

:hmm:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

tar opp en gammel tråd her. jeg sliter også med at jeg ikke får opp batterimåleren i xp, og min pc var ferdig installert da jeg fikk den. er dette en feil i xp? og finnes det noe ekstern, enkel freeware uten en masse dill, som gjør samme nytten? jeg vil si at en batterimåler på en laptop er ganske essensielt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...