Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førstebil, hjelp og tips ønskes


acon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*kremt*

 

Jeg har også en Peugeot 405, GRi. Er forsåvidt enig i at det er en strålende bil når det gjelder kjøreegenskaper, kraft og utstyr. Holder følge med langt nyere og dyrer biler, faktisk.

 

Design: Pininfarina

 

MEN: Har også vært plaget av elektronikkfeil. MYE. Og det rustfrie karosseriet har begynt å ruste.

 

Uansett, som førstebil får du ikke stort bedre bil enn dette, faktisk. Det som er dumt er at neste gang du bytter, kommer du garantert til å savne kjørekomforten i pugen.

 

T'Weed

Lenke til kommentar
*kremt*

 

Jeg har også en Peugeot 405, GRi. Er forsåvidt enig i at det er en strålende bil når det gjelder kjøreegenskaper, kraft og utstyr. Holder følge med langt nyere og dyrer biler, faktisk.

 

Design: Pininfarina

 

MEN: Har også vært plaget av elektronikkfeil. MYE. Og det rustfrie karosseriet har begynt å ruste.

 

Uansett, som førstebil får du ikke stort bedre bil enn dette, faktisk. Det som er dumt er at neste gang du bytter, kommer du garantert til å savne kjørekomforten i pugen.

 

T'Weed

5003665[/snapback]

 

Mange sier de har hatt problemer med elektroniske feil, det er jo et kjent svakt punkt på disse bila. men jeg har aldri hatt noe som helst problem med dette.. bilen min er også fri for rust, bortsett fra steder det er skader i lakken selvfølgelig..

 

og som neste bil tar du steget opp til Mi16 :D da vil du ikke savne GRi'en mer :D

Lenke til kommentar
Jeg kjøper kanskje en ford scorpio 2.9i ghia snart, og duverden den har jo faktisk mer utstyr enn den supre pug'en :p Men når det skal være sagt så tror jeg ikke scorpio som førstebil er noe særlig sjakktrekk med mindre man virkelig vil ha en slik. Det blir sikkert nok å henge fingra i etterhvert  :!:

5000394[/snapback]

 

Jeg hadde en Scorpio 2.9i Ghia med automat... den gikk bra sommerstid.. men den var den kjelken på vinterføre.

Så kjøper du den bør du dra på ett større område å bli kjent med bilen... siden det er masse hester på bakhjulene :D

 

2.9 automat på vinterføre, spant seg fast bare det var meldt snø.. :dribble:

 

Bilen er også stor og brei... husk det når du parkerer da :p

 

Min første bil var en kadett 1.3.. fikk ikke særlig mere enn 150 på den, og forbikjøring tok mange kilometer :D

Jeg er glad jeg lærte å kjøre med en liten bil før jeg kjøpte meg en opel med 180-190 hester og 3.0i :D

Lenke til kommentar

Men når det skal være sagt så tror jeg ikke scorpio som førstebil er noe særlig sjakktrekk med mindre man virkelig vil ha en slik. Det blir sikkert nok å henge fingra i etterhvert :!:

5000394[/snapback]

 

 

Tøv. Vedlikehokder man de som holder de like godt som andre biler. Foreldrene mine har 94 scorpio 2,0 CLX, og den har ikke det ikke vært noen problemer med.

 

Og er morsom på vinteren, tung nok til at kommer seg frem uten problemer, og bakhjulstrekket nok til at den morsom å leke med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...