hanekam Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 jeg var så heldig at jeg fikk tak i trommestikka fra korn konserten i spektrum for 2 uker siden eller noe. hvor mye tror dere det er mulig å få solgt den for? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 MAN SELGER IKKE SLIKT Tja, kan hende du får en hundrelapp eller to for den om du er heldig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 har du noen bevis for at det er akkurat de da?.. sikkert mange svindlere der ute Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 MAN SELGER IKKE SLIKT NÅR DET ER KORN, SÅ! OnT: Hvis det er en spesiell trommestikke, som det er helt klart at har blitt brukt av Korn, så kan du jo prøve å legge den ut på en auksjonsside. Hvis det er en helt vanlig trommestikke derimot, har jo ikke de eventuelle kundene noe bevis for at Korn har brukt den. Jeg vil ikke tro at du får noe nevneverdig beløp for den uansett, så hvis jeg var deg ville jeg beholdt den. Du er da såpass fan av Korn at du kom deg på konserten, og da er vel den trommestikka et fint objekt? Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Som sagt, om det er en vanlig stikke får du så lite for den at det ikke er vits i å selge den. Behold den heller selv. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Silveria er vel ikke den mest ettertrakta og høyt respekterte trommisen der ute (sånn sett på verdensbasis/ferdighetsmessig), men for en hardbarka Korn fan kan den vel ha sin pris... . Kan være verdt å prøve... Endret 7. oktober 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 det står korn på den og den er signert. har sikkert noen vitner der ute som kan si at det var jeg som fikk det. av de som var der- korn er likosm ikke favoritt bandet. var der pga stonegard. jeg- hehe Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 det står korn på den og den er signert. har sikkert noen vitner der ute som kan si at det var jeg som fikk det. av de som var der- korn er likosm ikke favoritt bandet. var der pga stonegard. jeg- hehe Sånn å forstå, hehe! Hvis den er signert og sånn så burde det vel gå greit å få solgt den, men jeg tror nok ikke du kan regne med å få så mye for den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Man selger ikke slikt for småpenger. Jeg er ikke Korn-fan, men hadde likevel krevd et par laken for den der. Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Man selger ikke slikt for småpenger. Jeg er ikke Korn-fan, men hadde likevel krevd et par laken for den der. Hah. Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 ok 3000? hadde passa meg bra nå. nye disker ++ Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 regn med minst 5000,- *host* Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) regn med minst 5000,- *host* wow er fest da. hehe da sankker vi 7800gtx lagt den ut til salg nå. så får se om det blir noe ut av det. la det bare her i bruktmarkede Endret 7. oktober 2005 av simvik Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg kan kjøpe den for 10 ,- + porto. Du får sikkert noen få smålapper for den hvis du prøver hardt. Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 jeg har faktisk fått et bud på stikka tidligere. på 3000kr. ville bare høre om dette var realistisk Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 si fra om du får solgt da : ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 oi, 3000,- for ei brukt trommestikke. jeg ville solgt den for det Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 si fra om du får solgt da : ) det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg kjøper den for 50 kr, du betaler frakt Var på den konserten jeg og, prøvde å få erlend gjerde sin trommesikke jeg da men Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Legg den ut på eBay, slike ting oppnår vanvittige summer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå