Chris_lox Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Posten er ikke så ille men tror ikke de slår Fedex. Bestillte varer fra USA som ble sendt onsdag 5-10 fra Xenia, Ohio levert hjemme på dør i dag fredag 7-10 i Tønsberg. Farkten kom på ca 100 kroner mer enn Posten tar i oppkravsgebyr. Pakke på ca 2 kilo. DET er service, say no more! Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Når vi snakker om posten så bestilte jeg en vare på fra HK (Hong Kong) på en onsdag og fikk pakken på fredagen samma uka. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Når vi snakker om posten så bestilte jeg en vare på fra HK (Hong Kong) på en onsdag og fikk pakken på fredagen samma uka. OMG sier jeg bare, det er raskt. Vedder på at de hadde pakket klar en pakke og bare limte på Norway osv.. å lebja den ut til postmannen som var martonmester, som da løp til nærmeste postvesen som jobber i supersonisk hastighet... jaja .. det ble litt sur, men fy hvor raskt det gikk... Lenke til kommentar
UAM Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er fornøyd med posten jeg. Får varene mine relativt kjapt og kan hente pakkene mine mellom 0900 og 2200 hver bidige dag i uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå