CannibalCorpse Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Ja, ser man det, Posten var jammen kjappe med å bringe min bestlling på ny PC fra Komplett kjapt frem. La inn bestilling sent onsdag, pakkene ble levert fra Komplett tidlig torsdag, sjekket sporing litt utpå ettermiddagen, den var kke registrert på sporingen enda da. Sjekket på nytt nå etter jobb kl 16.05 og da var den allerede ankommet mitt lokale postkontor. Det er definitivt den kjappeste postgangen på noen av pakkene jeg har fått, som regel tar det 2-3 dager om ikke en til. Posten Edit: Før jeg fikk kommet meg avgårde å få hentet ut pakken var så klart posten stengt, kl 16.30 . Endret 7. oktober 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 No blir pappa glad! Skryt av posten er bra! Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 No blir pappa glad! Skryt av posten er bra! Jobber han i posten? Isåfall gratuler ham! Lenke til kommentar
war2war Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 du er en av et få antall som faktisk har noe positivt å si om posten, personlig så har jeg bare hatt dårlig erfaring med dem, på tide at det kommer en konkurent. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 du er en av et få antall som faktisk har noe positivt å si om posten, personlig så har jeg bare hatt dårlig erfaring med dem, på tide at det kommer en konkurent. Ja vet, er som regel oppgitt og litt irritert på Posten ja, sen postgang når man venter på noe godt, dyrt og greier, men akkurat nå må jeg si at jeg ble overrasket! Faktisk! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hehe bestile en sn25p fra netshop, tok også bare 2 dager... meget skummelt dette, kanskje posten faktisk har skjønt at rask levering faktisk gir fornøyde brukere.. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) hehe bestile en sn25p fra netshop, tok også bare 2 dager... meget skummelt dette, kanskje posten faktisk har skjønt at rask levering faktisk gir fornøyde brukere.. 2 dager fra ordren ble lagt til du hadde godsaken(e) i postkassa? I dag burde det ikke gå noe lengre tid synes jeg , vi sluttet med hest og kjerre for hundre år siden, men kanskje det er først nå Posten har sluttet med det Hehe neida, det er jo mye som spiller inn på hvor fort posten kommer frem. Hvor stor trafikk det er på veiene for eksempel. Piaf: Leifern, kom deg vekk Endret 7. oktober 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Må også gi posten et lite klapp på ryggen. Benyttet meg av blåmandags tilbudet på psp (netshop) og fikk pakken på torsdag, ikke så utrolig i seg selv, men med tanke på at jeg lever langt uti ingenmannsland (bostedet mitt kunne passet til Nrk's kommende program: Stedet der ingen kunne tru at nokon gadd å bu) Men fra spøk til alvor syns jeg at posten har bedret seg i det siste! Dere trenger ikke påpeke at jeg skriver "posten" med liten P Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Må også gi posten et lite klapp på ryggen. Benyttet meg av blåmandags tilbudet på psp (netshop) og fikk pakken på torsdag, ikke så utrolig i seg selv, men med tanke på at jeg lever langt uti ingenmannsland (bostedet mitt kunne passet til Nrk's kommende program: Stedet der ingen kunne tru at nokon gadd å bu) Men fra spøk til alvor syns jeg at posten har bedret seg i det siste!Dere trenger ikke påpeke at jeg skriver "posten" med liten P Minner meg om da jeg og bodde et sted omringet av bondeknøler og kuer på alle kanter Endret 7. oktober 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 jeg bestite meg 3 vifter og litt annen snacs fra 3dfxcool.no og posten brukte 6 dager på å få somlet pakken hit til meg Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ville takket fru fortuna, og ikke posten. Min nye maskin ankom hovedterminalen her i Oslo den 28.09, siden har ingen sett den (men pakkelappen fikk jeg i hvert fall). Etter 3 etterlysninger anser jeg den som tapt. Håper bare det ikke koster meg noe, og bestiller en ny... Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det tok 7 VIRKEDAGER, altså ukedager fra jeg plasserte ordren til jeg fikk vannkjølinga mi fra microplex, posten hadde visst sendt den i feil retning fra Stokke... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ville takket fru fortuna, og ikke posten. Min nye maskin ankom hovedterminalen her i Oslo den 28.09, siden har ingen sett den (men pakkelappen fikk jeg i hvert fall). Etter 3 etterlysninger anser jeg den som tapt. Håper bare det ikke koster meg noe, og bestiller en ny... Nesten det samme skjedde med mitt kabinett på oslo omlastingsterminal. De sende den til drammen (bor i drøbak). Så det tokk en liten stund til. Mye kaos på oslo terminalen!? Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Sende pakken i feil retning, good one Har heldigvis ikke vert så uheldig som dere siste to. Har sikkert hatt veldig flaks jeg da Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Henger meg på her Bestilte noen vare fra Komplett på Onsdag kveld, kom i posten i dag Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Henger meg på herBestilte noen vare fra Komplett på Onsdag kveld, kom i posten i dag Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 siden det er en tråd oppe kan jeg neven at jeg selv fikk pakken i løpet av en dag pluttselig, den har altid ligget en dag på omlastnings kontoret. Har noen vekket dem opp hehe Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 siden det er en tråd oppe kan jeg neven at jeg selv fikk pakken i løpet av en dag pluttselig, den har altid ligget en dag på omlastnings kontoret. Har noen vekket dem opp hehe Heh ja du sier noe. Kanskje det er frykten for å miste kunder ved en eventuell konkurranse. Kanskje de har begynt å kjøre mellom 1600 og 0900 nå. Nei har vel heller med at man har vert heldig med tidspunktet, ordren var vel lagt på et tidspunkt at den ble klar og sendt med en tidligere transport eller noe. Håper bare det fortsetter. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Henger meg på herBestilte noen vare fra Komplett på Onsdag kveld, kom i posten i dag Posten er ikke så ille men tror ikke de slår Fedex. Bestillte varer fra USA som ble sendt onsdag 5-10 fra Xenia, Ohio levert hjemme på dør i dag fredag 7-10 i Tønsberg. Farkten kom på ca 100 kroner mer enn Posten tar i oppkravsgebyr. Pakke på ca 2 kilo. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kunne rippet opp i mange triste ting med posten, så jeg vet ikke. men hvorfor rippe opp i dette på disse lykke dager, hold på den stilen posten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå