Zethyr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) ooo Endret 7. oktober 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Slik mente nok forrige poster.. : Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 WTF er det her? Kjente det kriblet i gameren i meg. STARCRAFT ... OH LORD ... LET IT BE STARCRAFT! Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Diablo 3! ffs! (Ja, jeg lever i håpet) Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Og det var bare nytt design...bummer Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 HYL! nyheten var en ny webside for battle.net?? >.< Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ah redesign ... omfg Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hehe, likte designet. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jaja, designet er ok nok det. Men liksom ikke noe stort for min del. Men det som er stort for min del er ryktene om at Blizzard har jobbet med noe i skjul i et par år nå, og ikke enda avslørt hva det er. Jeg selger bestemor for et nytt Starcraft-spill ... et nytt RTS av Blizzard i det hele tatt. Og for all del, World of Starcraft. (da ryker bestefar også) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg ble rett og slett skuffet! Jeg hadde virkelig håpet på noe stort nå. At Blizzard gjør slik et oppstyr ut av nytt web-side-design er bare slemt gjort. Håper Blizzard overasker oss, med bekreftelse av et Starcraft 2 for eksempel? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hoho. Kan se for meg ansiktene på noen av de mest "Die hard" fanene av Blizzard nå. Sikkert en del tårer Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Det var da et godt design det der.. Prøvde febrilsk å se om det var et skjult budskap i all den binaryteksten jeg Men blizzard kokte fansen litt for mye... btw, jeg gikk inn på www.battle.net/index.shtml akkurat litt før den fuglen flytta seg.. Tenk hvis jeg var den første til å se den nye siden Og bare for at folk skal sammenligne: www.battle.net/index.shtml (og jo www.battle.net ) www.battle.net/index2.shtml Endret 7. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 tror fortsatt det er noe stort på gang, dette er bare teasing. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 tror fortsatt det er noe stort på gang, dette er bare teasing. So do I ... so do I. Jeg prøvde forresten også å oversette binærkoden, men den var bare random. Pluss at jeg faktisk ble skikkelig skuffet etterpå.... haha nerd vet du! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ja det er jo lov å håpe at det er noe mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 tror fortsatt det er noe stort på gang, dette er bare teasing. So do I ... so do I. Jeg prøvde forresten også å oversette binærkoden, men den var bare random. Pluss at jeg faktisk ble skikkelig skuffet etterpå.... haha nerd vet du! Jupp, tror nok at en del av oss prøvde å få noe ut av binærkode oversetting, men akk nei. Ble jo litt skuffet jeg og da, når det bare var en masse rare tegn og greier. :!: Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) tror fortsatt det er noe stort på gang, dette er bare teasing. So do I ... so do I. Jeg prøvde forresten også å oversette binærkoden, men den var bare random. Pluss at jeg faktisk ble skikkelig skuffet etterpå.... haha nerd vet du! Det kan jo hende vi bare skulle ta den merka teksten... Eller den koden som viste "NO WAI". Lastet ned kildekoden, når den fuglen var der forresten, hvis noen kan finne ut noe interessant . Endret 7. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Uansett hva som skjer, så får vi jo i alle fall WoW expansion på BlizzCon i slutten av Oktober da.. Kan jo hende at de avslører mer der og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg