oya Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hei... Har et lite "problem" som er veldig irriterende... Når jeg har oppe flere browsere, og skriver inn en url i et vindu, for så å gå tilbake til et annet vindu får å gjøre noe annet...Så hopper den tilbake til vinduet der siden kommer opp...så går jeg tilbake...men den hopper med en gang tilbake...jeg blir irritert, og går tilbake til den siden der jeg leste noe...men den hopper igjen tilbake til den siden jeg nettopp har åpnet... Dette kan skje 4-6 ganger...og er VELDIG irriterende... Noen som vet hvordan jeg kan få stoppet dette? Lenke til kommentar
Defender Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Nei, men jeg har akkurat samme problemet selv. Det begynte når jeg installerte Win Xp. Lenke til kommentar
dagulf Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hva med å prøve en annen browser? Problemet har jeg ikke sett i Opera og Mozilla. Disse har i tillegg blandt annet muligheten til å ha "tab-card" type vinduer hvor det er lettere å navigere mellom vinduene. Også har de jo den en funksjon som IE virkelig burde trenge og det er pop-up killeren. Lenke til kommentar
Solitaire Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 har ikke dette i IE på XP. Kanskje noen innstillinger du kan endre på? (Hvis du først skal kjøre Opera så får du sette den til å identifisere seg som Opera også...) Lenke til kommentar
Lucky$ Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Eg har akkurat samme problem. Det er sinnsvakt irriterandes!!! Skjønner f... ikkje korleis problemet byrja. Plutseleg ein dag byrja dette dritet. Eg hadde hatt IE 5.0 installert alder så lenge uten og oppgradert noko som helst. Har no også prøvd med IE 5.5 og 6.0, men det er f... samme problemet her og. Visst nokon sitter med løysinga på dette problemet, så vennligst del med oss andre :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Kjør AdAware og fjern spyware. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Dere kan prøve myIE. http://files.webattack.com/files_/myie32de.zip Den støtter ikke Google toolbar men ellers er den veldig grei programm. mvh Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Bytt til Opera :smile: Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Har opplevd dette noen ganger, men kun på sider med pop-ups. Kjører pop-up stopper, men de sidene som har pop-ups spretter opp uansett (uten popup). Så tror det kan ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå