Gå til innhold

Irriterende i IE

oya

Anbefalte innlegg

Hei...

Har et lite "problem" som er veldig irriterende...

Når jeg har oppe flere browsere, og skriver inn en url i et vindu, for så å gå tilbake til et annet vindu får å gjøre noe annet...Så hopper den tilbake til vinduet der siden kommer opp...så går jeg tilbake...men den hopper med en gang tilbake...jeg blir irritert, og går tilbake til den siden der jeg leste noe...men den hopper igjen tilbake til den siden jeg nettopp har åpnet...

Dette kan skje 4-6 ganger...og er VELDIG irriterende...

Noen som vet hvordan jeg kan få stoppet dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å prøve en annen browser? Problemet har jeg ikke sett i Opera og Mozilla. Disse har i tillegg blandt annet muligheten til å ha "tab-card" type vinduer hvor det er lettere å navigere mellom vinduene. Også har de jo den en funksjon som IE virkelig burde trenge og det er pop-up killeren.

Lenke til kommentar

Eg har akkurat samme problem. Det er sinnsvakt irriterandes!!! Skjønner f... ikkje korleis problemet byrja. Plutseleg ein dag byrja dette dritet. Eg hadde hatt IE 5.0 installert alder så lenge uten og oppgradert noko som helst. Har no også prøvd med IE 5.5 og 6.0, men det er f... samme problemet her og. Visst nokon sitter med løysinga på dette problemet, så vennligst del med oss andre :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...