Gå til innhold

Da var skattelistene lagt ut...

smeboe

Anbefalte innlegg

Vel, jeg skal ikke påstå at du tar feil, jeg regner med at det er du som har best oversikt over din egen økonomiske situasjon... ;)

Edit: bfisk: Nei, frikortet er ikke simpelthen et skattekort med 0% skatt, blant annet ligger forskjellene i hva som skjer dersom en går over grensen (sammenlignet med endringen som ville skjedd dersom en hadde konvensjonelt skattekort).

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit: bfisk: Nei, frikortet er ikke simpelthen et skattekort med 0% skatt, blant annet ligger forskjellene i hva som skjer dersom en går over grensen (sammenlignet med endringen som ville skjedd dersom en hadde konvensjonelt skattekort).

Er det virkelig noen forskjell? Dette her kan ikke jeg, så forklar. :)

Lenke til kommentar
Jeg forsto ikke helt det på skatteetaten.

Nettolønna mi er for lav til å være det jeg tjente i fjor.

Om jeg legger skatten til nettolønna blir den for høy (tror jeg)

Etter som jeg har forstått det blir uttrykket «nettolønn» her brukt i en litt ukonvensjonell betydning, altså ikke «inntekt utbetalt etter skatt», men «inntekt det skal trekkes skatt fra».

@kd: Jeg har bare hørt det fra regnskapsføreren, klarte dessverre ikke å finne noe mer informasjon om det i farten.

Lenke til kommentar
Min stemte ganske på en prikk... 38 000 i nettoinntekt, 10 000 i skatt og 660 000 blanke kroner i banken... :whistle:

Tappert forsøk på en kontaktannonse?

Noe må man da finne på... Så nettopp reklame for god kveld, norge der Vaske-Bakke ble omtalt som kjekkas..må være bare fordi han har penger :(

(til de som ikke vet det, så ser han ikke UT!)

Forresten, det jeg er mest fornøyd med, er inntekten... Å tjene penger selv står det respekt av. Alle kan få penger ramlende inn fra døde slektninger etc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...