Bone Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Er litt usikker på denne, men er egentlig glad i den jeg allerede har, så jeg vet ikke helt; Link.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Spørs helt om hun kommer i den formen på bildet, ellers ville det vært et røverkjøp! Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hva med ho til venstre da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Bruke opp penger på å lage en slik annonse = fritids! Dog morsom kuriositet.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hehe folk har lite å drive med ass.. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Det kryr av sånt på eBay da Edit: Som foreksempel, her Haha :!: og denne Endret 7. oktober 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kunne tatt til takke med henne til venstre også jeg. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kunne tatt til takke med henne til venstre også jeg. Det var det jeg sa også.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Synd at annonsen er slettet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Bra Kjøp det tror jeg, men kjøp den nyere modellen, har litt større pupper og enda finere fjes, og lårene og rompa er best i verden, bara 1500kr! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hadde vært litt moro hvis det hadde stått "SOLGT !" Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Å pule hu der er nok som å stikke kuken ut et åpent vindu. Ergo, dårlig kjøp. Endret 7. oktober 2005 av Togo Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Å pule hu der er nok som å stikke kuken ut et åpent vindu. Ergo, dårlig kjøp. Har du så liten kuk? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Trur han mener at hu er så billig at hu er utpult (no more trangt hull). Og det er sagt i bilder, så ikke se for deg et vindu. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Trur han mener at hu er så billig at hu er utpult (no more trangt hull). Og det er sagt i bilder, så ikke se for deg et vindu. Altså, en metafor Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Info Hovedkategori Til hus og hage Underkategori Kjøkken og servise :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå