Gjest medlem-75284 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei Jeg har alltid trudd at jeg måtte åpne portene for å ikke få lav nedlastningshastighet når bruker forskjellige nedlastnings programmer, men jeg var på LAN igår å det viste seg at jeg forstatt har lav nedlastningshastighet. De andre fikk glatt over 100kb/s mens jeg sitter der å laster ned ting i 1kb/s. Jeg er helt blank nå, skjønner ingenting. Hvorfor går nedlastningen min så sakte? Jeg har Norton Antivirus 2005, d-link 624+ ruter vis dette har noen betydning. Takk for alle svar Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) kjør spybot og ad-aware, test for virus på nett: http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp, se etter konflikter under enhetsbehandling, last ned nyeste nettverkskortdriver, oppgrader firmwaren på router. se etter netlimiter eller andre ting, som kan kjøre skjult, i oppgavebehandling, sørg for at ut-hastigheten ikke er makset ut når du selv laster ned noe. det er i alle fall en begynnelse:) Endret 7. oktober 2005 av capy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå