Gå til innhold

Begynt og brenne Naruto!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Har flere ganger vurdert samme greia selv, men kommet til at å bruke tjukt av DVD'er på å få over 150 naruto-episoder til DVD-forumat, er en jobb og en utgift jeg ikke tenker å påføre meg selv med det første.

Men jeg har derimot begynt å brenne dem i vanlig dataformat til DVD-plater da. Går omtrent 25 episoder per DVD :)

Lenke til kommentar

Går ikke så mange DVDer... Går bare 17 :whistle: Akkurat kjøpt meg en 25pk med DVDer til 100 spenn ;D Må jo bruke de på noe. Skal forresten ha maraton neste helg! Skal se om jeg klarer og dra meg igjennom alle episodene :dribble: Har høstferie da og skal på hytta = Kjedelig

Lenke til kommentar

hvis du ikke er så veldig kresen på kvalitet får du jo over 7 timer film på en 4,5gb plate i dvdformat da. men da er kvaliteten på lik linje med mpeg1. hvis du prøver kdvd compression så skal du få 10timer spilletid med ganske brukbar kvalitet

Lenke til kommentar

Hvilket program bruker man for å brenne det på DVD da? Slik at det kan spilles av i en vanlig DVD-spiller som ikke støtter DivX...

Jeg har prøvd med DivXtoDVD, men da ble bildet strukket utenfor TV-skjermen, slik at nederste og øverste linjer av teksten ikke ble med helt, og da blir det bare dumt.. Skal jeg se det på TV, så skal jeg se hele bildet.. (Dette var Hunter x Hunter, vel å merke, men det skal vel være det samme..)

Lenke til kommentar
Når jeg leste tittelen tenkte jeg:

Naruto = Manga

Manga = Tegneserie

Tegneserie = Papir

Papir + Flamme = Brenne Naruto...

Hehe :p

:!: Leser ikke manga jeg... Klarer ikke og lese med det japanske oppsettet :hrm:

Jeg bruker Nero Vision Express til og brenne med... Jeg bruker Imination? de har de på telebutikken 25stk for 99kr. Kvaliteten er det ikke no og si på.

Blue-Ray :love:

Lenke til kommentar

Har begynt jeg og!

Bare at jeg brenner de ut på CD'er...

PC'en min klikka, og der har jeg 120 Naruto episoder, ,men jeg laster de ned fra episode 120 på en annen PC!

Har akkurat brent f.o.m. 137 t.o.m. 150 på 4 CD'er!

Veit ikke om jeg gidder og fortsette engang, men hadde vært fint!

Bruker et program som heter Max Media Creator som fulgte med Action Replay Max slik at jeg kan se de på Playstation 2...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...