Zappza Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Halla! Har endelig begynt på mitt lange tenke prosjekt, om jeg gidder og brenne Naruto 1-* til DVD! Fant ut at det gikk 9eps per DVD 4.5gb... har brent 3 nå Skal ha Naruto Maraton på skolen neste helg Fra episode 1 til minst 50 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hehe. Har flere ganger vurdert samme greia selv, men kommet til at å bruke tjukt av DVD'er på å få over 150 naruto-episoder til DVD-forumat, er en jobb og en utgift jeg ikke tenker å påføre meg selv med det første. Men jeg har derimot begynt å brenne dem i vanlig dataformat til DVD-plater da. Går omtrent 25 episoder per DVD Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Går ikke så mange DVDer... Går bare 17 Akkurat kjøpt meg en 25pk med DVDer til 100 spenn ;D Må jo bruke de på noe. Skal forresten ha maraton neste helg! Skal se om jeg klarer og dra meg igjennom alle episodene Har høstferie da og skal på hytta = Kjedelig Lenke til kommentar
sasuke-kun-df Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvis dere har divx-spiller kan dere jo bare brenne filene som vanlig slik at de ikke blir til dvd! det gjorde jeg, og jeg fikk plass til 50 eps på en dvd plate Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Har nok ikke divx spiller :sad: Lenke til kommentar
walla Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hvis du ikke er så veldig kresen på kvalitet får du jo over 7 timer film på en 4,5gb plate i dvdformat da. men da er kvaliteten på lik linje med mpeg1. hvis du prøver kdvd compression så skal du få 10timer spilletid med ganske brukbar kvalitet Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Skal ha en viss kvalitet på episodene da, wtf is kdvd compression? Hørtes instressant ut Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvilket program bruker man for å brenne det på DVD da? Slik at det kan spilles av i en vanlig DVD-spiller som ikke støtter DivX... Jeg har prøvd med DivXtoDVD, men da ble bildet strukket utenfor TV-skjermen, slik at nederste og øverste linjer av teksten ikke ble med helt, og da blir det bare dumt.. Skal jeg se det på TV, så skal jeg se hele bildet.. (Dette var Hunter x Hunter, vel å merke, men det skal vel være det samme..) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Akkurat det samme har skjedd med meg, men jeg merka det ikke før jeg hadde brent 3 DVDer... Funker helt fint på PCen Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Når jeg leste tittelen tenkte jeg: Naruto = Manga Manga = Tegneserie Tegneserie = Papir Papir + Flamme = Brenne Naruto... Hehe Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Men dog, hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 *glede seg til blu-ray kommer ut* Da får du plass til hele serien på 3 disker! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg må også brenne de 154 episodene min nå. Naruto tar opp litt for mye diskplass på laptoppen min. Kan noen anbefale noen gode, billige DVD R-plater? Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Når jeg leste tittelen tenkte jeg:Naruto = Manga Manga = Tegneserie Tegneserie = Papir Papir + Flamme = Brenne Naruto... Hehe :!: Leser ikke manga jeg... Klarer ikke og lese med det japanske oppsettet Jeg bruker Nero Vision Express til og brenne med... Jeg bruker Imination? de har de på telebutikken 25stk for 99kr. Kvaliteten er det ikke no og si på. Blue-Ray Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har begynt jeg og! Bare at jeg brenner de ut på CD'er... PC'en min klikka, og der har jeg 120 Naruto episoder, ,men jeg laster de ned fra episode 120 på en annen PC! Har akkurat brent f.o.m. 137 t.o.m. 150 på 4 CD'er! Veit ikke om jeg gidder og fortsette engang, men hadde vært fint! Bruker et program som heter Max Media Creator som fulgte med Action Replay Max slik at jeg kan se de på Playstation 2... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Brenne Naruto på CDer (700mb) Er du gal eller?? Herre gud... DVD 4 Life! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hehe... Tror jeg bare brenner de episodene jeg ikke har sett så jeg kan se de på hybern! Så, hvis jeg kjøper meg en DVD-brenner, tenker jeg at jeg brenner alle episodene på DVD'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå