eplee Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hva er CS enabled og Cap limit når man skal velge hvor jumperen skal stå?` Hvor skal jumperen stå når harddisken er alene på ide-kabelen? takker for svaaar Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 CS er Cable Select, det er for idioter som ikke kan sette opp hoppere. Cap Limit begrenser disk størrelsen din til (vanligvis) 32 GB Det du trenger er MS eller M, Master Select / Master Enable. Det spørs litt på hva disken din oppgir av navn. Lenke til kommentar
eplee Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 men når jeg setter den som master så booter den fra den disken .. og jeg skal boote fra den gamle disken .. uansett hva jeg setter boot device 1 på i bios så booter den feil... Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Fjern jumperen så oppfører den seg som en slave Lenke til kommentar
eplee Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 ja, dette tenkte jeg og , helt til alt klikka . men når jeg kobla ut den nye disken så funket alt igjen . Se her ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå