ZA Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lurer på om noen har på forumet kan hjelpe meg med å sette sammen hovedkort og cpu. Har ikke akkurat mye å rutte med, og siden dette er første gang. Er jeg redd for at jeg kan komme til å ødelgge cpu'en. Jeg lurer derfor på om noen kan gjøre den jobben for meg. Kan godt tenke å betale litt for det. Kan møte i Oslo/Lillestrøm området. Jeg skaffer komponenter selv, trenger bare noen som har gjort det mange nok ganger, slik at jeg slipper å "kaste vekk" tusen lapper på min eventuelle "liten" feil. Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Du kan gå til din nermeste data forhandler, så kan de sikkert gjøre det for deg for en grei penge... Men jeg ville heller lest litt rundt på internett, og googlet litt etter guider. Så gjort det selv! Det er IKKE vansklig! Endret 7. oktober 2005 av Bearclaw Lenke til kommentar
ZA Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Sikkert ikke så vanskelig, men for en nybegynner kan det være problematisk nok. Jeg har allerede surfet endel og lest litt, men er usikker på det praktiske. Alt ser så lett ut så lenge det står skrevet, men å gjøre det er noe helt annet! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) En dataforhandler gjør det for deg. Flere i Oslo som har muligheten til dette. Eks: Netshop på grorud eller en av de mange som ligger rundt glassmagasinet Men jeg viser deg deg gjerne jeg for 1-2 k Endret 7. oktober 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hehe, jaja! Det er opp til deg, men som sagt ville jeg gjort det selv. Du kan jo lete etter et filmklipp av noen som monterer en CPU Endret 7. oktober 2005 av Bearclaw Lenke til kommentar
ZA Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvordan kan jeg komme i kontakt med oivind? Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men jeg viser deg deg gjerne jeg for 1-2 k "LOL"! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 he he. Helt ærlig syns jeg du skal ta kontak med en butikk. DE gjør det gratis for deg. så kan du bruke pengene du er villig til å betale til å kjøpe noe stæsj til din PC. Flere butikker som er svært rimelige i oslo. Digital Impuls ligger klin inntil Glassmagasinet. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg er sikker på at hvis du har med et hovedkort(utpakket og klart) og prosessor i samme tilstand og så slenger det på disken vil den kjekke mannen hos Digital Impuls sette det sammen på 10 sekunder. Det er faktisk veldig enkelt. Men all form for annonsering på forumet er dessverre forbudt, og dessuten er denne tråden feilpostet(i den grad vi har en kategori for slikt). Dessuten har du vel fått de svarene du trenger så vi stenger denne tråden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg