cathan Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Installerte XP home på forrige torsdag pga at jeg skulle på lan fra fredagen til mandagen. Nå på onsdag fikk jeg opp en melding om at jeg må aktivere windows på nytt å registrere meg pga betydlige endringer siden jeg aktiverte windows første gang. Jeg prøver å skrive cd-key, men det går ikke. Virker som om det eneste jeg kan trykke på er telefon aktivering. Er det lurt? Eller bør jeg legge det jeg lastet ned på lanet over på en annen disk, formatere xp og legge det inn på nytt? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Bare ring dem og få det unnagjort. Lenke til kommentar
laerda Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Så lenge du har en gyldig lisens til Windows XP Home så trenger du ikke være redd for å ringe dem Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Jeg skjønner ikke helt: Du sier at du må aktivere på nytt, men så sier du at cd-keyen din ikke er gyldig. Men installasjon av XP foregår jo slik at man installerer, skriver inn cd-key. Og etter en stund, når installasjonen er ferdig, så får du opp boksen med aktivering. Har du installert XP og ikke får aktivert? Eller får du ikke installert fordi du ikke har rett serienummer? Endret 7. oktober 2005 av pmarius Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 jeg har som regel bare venta noen dager når jeg har fått beskjed om ugyldig/aktivert for mange ganger blabla, for så å prøve å aktivere det på nytt.. har bare måttet ringe en gang, og da var det nok pga en xp install på en ny os disk.. får som regel aktivert det igjen via internet så lenge det er en re-install på samme disk/maskinvare Lenke til kommentar
cathan Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg skjønner ikke helt: Du sier at du må aktivere på nytt, men så sier du at cd-keyen din ikke er gyldig. Men installasjon av XP foregår jo slik at man installerer, skriver inn cd-key. Og etter en stund, når installasjonen er ferdig, så får du opp boksen med aktivering. Har du installert XP og ikke får aktivert? Eller får du ikke installert fordi du ikke har rett serienummer? Aktiverte xp for første gang med en ny cd-key. Nå må jeg aktivere på nytt. Når jeg skriver den samme cd-keyen og tryker neste eller noe sånt blir vinduet blått også skjer det ikke noe mer. Lenke til kommentar
tropic Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 det samme har skjedd med meg no.. Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 JA dette skjedde nettopp med meg formaterte etter jeg hadde fått nytt HK Lenke til kommentar
tropic Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 en løsning er å hostlastenedhost... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå