gamerman Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei Jeg har nettopp fått meg NEC ND-3540A og skal til å brenne en dvd 1-8x (dvder) , men Nero Express lar meg bare brenne på 4 x hastighet . Nec skal jo klare 16 x hastighet , er dette dvdenen som ikke klarer seg med nec ? (Er dvd+r Pro Dvd 1-8x) Skal brenne 4,6 gb Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Pro DVD er rævva plater - for å si det mildt. I tillegg er de ikke støttet av NEC på mer enn 4x. Om du får problemer med å lese platene etterpå - bli ikke overrasket, som sagt - proDVD er elendig. Prøv med andre plater, og ja i de fleste tilfellene må du ha 16x plater for å få 16x brennehastighet. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg merket også at Pro Dvd platene ikke klarte å brenne mer en 4580 mb i stedet for 4700 mb. De leser drit lett og er gode der.... Men hvem dvdèr ville du anbefallt ? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Verbatim og Taiyo Yuden er bra. Rimelige merker som Eproformance, BenQ, traxdata, memorex, imation osv bør også virke bra. En DVD rommer 4.38GiB Eller ca 4.700.000 byte som skrives 4.7Gb av produsentene. Så i brenneprogrammet vil du se sørrelsen i GiB som er 4.38 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ok , så det er vanlig det med at det ikke står 4.7 Jeg tenkte på My Computer så klassifiser dataen min dvd brenneren som CD-Rom akuratt som min Dvd-Rom på My Computer ( Cd -rom ) Rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå