Morten K Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Jeg tror jeg heller sparer litt opp til noe ordentlig jeg da.. Hva med å legge inn bud på disse gamle men gode Dali 808? Da får du mye godlyd for lite penger. Det er en god start på et surroundanlegg. Edit:Glem det. De må hentes. Edit2:Det ligger et par Dali 5005 også på QXL. Endret 7. oktober 2005 av Morten K Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Den er vel ikke verdig å komme i samme ledningsnett som en Dynamic Presicion (Som koster 60k, hvis ikke jeg tar feil) Ikke vet jeg. Den er/ser ganske gammel (tror jeg), men er av samme serie som denne (ganske uforander design, bortsett fra fargen og at vår har av/på-knapp). Endret 7. oktober 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
moray Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Den er temmelig heftig.. http://www.mamut.com/dynabel/subdet156.htm Jeg er visst ikke helt oppdatert, toppmodellen koster nå 74400,- hos Eltek. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Den er temmelig heftig..http://www.mamut.com/dynabel/subdet156.htm Jeg er visst ikke helt oppdatert, toppmodellen koster nå 74400,- hos Eltek. Der er ganske så gammel. DP260P er navnet tror jeg (hvis det sier deg eller noen andre her noe som helts). Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) hohoho, og dere kjører den med en eltax? wohohoho.. du vet, audio teknologi har egentlig ikke forandret seg sælig de siste 30 åra.. kan sikkert ta den dynmic saken jeg, kan tilog med få en eltax til for den -marius Endret 9. oktober 2005 av Demogorgon Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 jeg tror ikke jeg har lyst til å ta borti eltax med en lang pinne engang. Har hørt på flere høyttaler sett fra Eltax. En kompis ringte meg en gang og lurte på om jeg kunne hjelpe til å sette opp det nye anlegget hans. Stakk bort til han og hjalp han med å bære inn. Ekstremt lette høyttalere. Og verre var det da vi satt dem opp. Bassen var dårlig. ingen dynamikk og ikke no bra lydbilde. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Eltax er billig søppel. Fikk en dvdreciever kastet etter meg. Den havnet på hytta. Maken til dårlig kvalitet skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Enkelte eltax høyttalere og subber er et bra kjøp til prisen, alt av annen elektronikk fra eltax er dårlig (forsterkere, dvd-spillere, dvd-receivere).. Som sagt: ENKELTE høyttalere er bra, som f.eks Avantgarde settet er samme settet som blir solgt som "Teac" som jo skal være et bedre merke, og det til 6-8000kr, det blir solgt som eltax for 2000kr.. Subbene som er absolutt brukbare er 8" og 10" i atomic serien og solo.. Alt avhenger såklart av pris.. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Avantgarde settet er samme settet som blir solgt som "Teac" som jo skal være et bedre merke, og det til 6-8000kr, det blir solgt som eltax for 2000kr.. Javel? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Avantgarde settet er samme settet som blir solgt som "Teac" som jo skal være et bedre merke, og det til 6-8000kr, det blir solgt som eltax for 2000kr.. Javel? Ja.. De hadde det settet på Hifi center kjeden om jeg ikke husker totalt feil, hadde bestemt med for det settet pga utseendet og det skulle være bra, så fikk jeg tips om at det eltax systemet var samme og da kjøpte jeg det. Faktisk eneste satelitt systemet jeg faktisk har likt utseendet OG lyden på.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Når jeg løfter en middels stor høyttaler som har en vekt som tilsier at den er laget av papp, og når bassrefleksrøret faller ut når du bærer den så velger jeg å tro at det ikke er særlig kvalitet. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Som jeg allerede har sagt: det er forskjell på eltax høyttalerne, akkurat som med alle andre merker... Edit: F.eks Liberty høyttalerne fikk 5/5 stjerner av "what hifi?" et ganske kjent blad om hi-fi, så alt er ikke dårlig, også en del andre eltax høyttalere har også vunnet tester, selv i vårt eget "Lyd & bilde".. Men selvsagt så får man det man betaler for, et surroundsett til 7-800kr på ukens tilbud o.l er nok ikke blant de beste fra merket, det sier jo seg selv.. Endret 9. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg skal ikke si noe ondt om Eltax hvertfall. Eltax lager gode høytalere til veldig lav pris. Kan selvfølgelig ikke sammenlignes med merker som f.eks Cerwin Vega, men jeg synes absolutt at du med trygghet kan velge Eltax. Selv har jeg kjørt slike billighøytalere fra Eltax her uten problem, og med god lyd. Eltax er lettdrevne, og du trenger ikke sterk forsterker for å kunne drive de relativt bra. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg trengte et mekkeanlegg til garasjen og begynte å se på forskjellige billige mini anlegg og div. Men så fant jeg disse på QXL: http://www.eltax.com/eltax/index.php?item=10&id=10083 og denne pluss en DVD spiller i samme serie: http://www.eltax.com/eltax/index.php?item=10&id=11040 Disse kjøpte jeg for 1000,- + frakt på QXL (alt nytt fra firma). For å si det slik, alt er jo greit i forhold til prisen, 5 høyttalere en DVD spiller og en forsterker for 1000,- !!? Men jeg ville aldri brukt noe av dette inne i stuen... Forsterkeren spiller meget dårlig, men har en grei radiodel så jeg bruker den som preamp til en gammel Sansui 9500 jeg hadde liggende Så som garasjeanlegg funker systemet greit (vel og merke med en annen forsterker). Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) hvist du registrerer deg på hifiklubben sine sider for du tilgang til alle demomodellene som skal selges i hele norge , det er en del gode kupp der du kan jo prøve denne linken her : http://www.hifiklubben.no/lagersalg/ Endret 11. oktober 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hvist du registrerer deg på hifiklubben sine sider for du tilgang til alle demomodellene som skal selges i hele norge , det er en del gode kupp der du kan jo prøve denne linken her : http://www.hifiklubben.no/lagersalg/ sender de eller må man dra i butikken og handle når det er sånn der lagersalg? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Mamma kjøpte et sett med Eltax bilhøyttalere til ca. 400 kroner som vi monterte i noen gamle Tandberg-kasser. Lyden var vel ikke akkurat den samme som i Jamo- og Seas-høyttalerne jeg har hjemme, men selv om Eltax-høyttalerne hadde kostet det dobbelte av hva de gjorde tror jeg nok fortsatt de hadde fortjent betegnelsen "mye lyd for pengene". Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Eltaxprodukter er i den aller nederste prisklassen,så jeg skjønner ikke hvilke andre merker,som kan være enda dårligere enn Eltax. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 no-name produkter kjøpt på netthandelen.no! Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som har noen eerfaringer med Dynavoice høytalere da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå