sKRud Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Trenger å kjøpe meg en trådløs router, har ikke behov for noen "gaming router", trenger også et trådløst nettverkskort til min stasjonære pc. Har sett litt rundt på de forskjellige webshoppene, men det er mye rart ute å går her. noen som har noe å anbefale? har hørt at 3com og linksys fungere bra? Hadde en evt pakkeløsning i bakhodet når jeg skal kjøpe slik at jeg får nettverkskort og router i lag. Hva skal jeg velge og hvor finner jeg den rimeligst? påforhånd takk:D -Morten Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Linksys er suveren! http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d1784&plid=1784 Lenke til kommentar
stylus Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Trenger å kjøpe meg en trådløs router, har ikke behov for noen "gaming router", trenger også et trådløst nettverkskort til min stasjonære pc. Har sett litt rundt på de forskjellige webshoppene, men det er mye rart ute å går her. noen som har noe å anbefale? har hørt at 3com og linksys fungere bra? Hadde en evt pakkeløsning i bakhodet når jeg skal kjøpe slik at jeg får nettverkskort og router i lag. Hva skal jeg velge og hvor finner jeg den rimeligst? påforhånd takk:D -Morten Et svar, og det er prisguide! Her får du også anbefalinger. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 har sett i prisguiden men er ingen pakkeløsninger der... skal se nærmere på anbefalingene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå