sebastiane Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Prossesoren på denne bærbare pc`n er 1.40 GHz. Ram`en på denne pc`n er 504 mb. Er det bra nok? Håper det. Har akkurat kjøpt ny pc. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Sier oss veldig lite når du sier "Er den bra nok". Vi trenger litt mere informasjon av maskinvarer din før du spør om noe sånt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det eg lurer på er kva den skal være bra nok til. At den er god nok til teksbehandling og surfing tvilar eg ikkje på, at den er optimal for BF2 online er eg derimot litt i tvil om. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hmm.. Kunne kanskje nevnt grafikk kort også, men.... Også hva pc en heter. Jeg har spilt BF med 512 ram (på en stasjonær) det gikk greit.. Men er i tvil siden det er en bærbar.. Kanskje på low settings... Endret 7. oktober 2005 av xclusive_danny Lenke til kommentar
sebastiane Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 sorry, den er fra hp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå