EC Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Denne gruppen lider under en stor del feilpostinger. Derfor ber jeg dere brukere om å skjerpe dere når dere poster. Vi ønsker å holde forumet rent og ryddig, og det blir så definitivt ikke lettere når feilpostingene spretter opp i hytt og gevær. Verst er nettopp "annet om data". Jeg har forståelse for det, i og med at beskrivelsen av gruppen er som den er. For å klargjøre: "annet om data" er ment som en oppsamlingsplass der dere kan poste spørsmål relatert til data, men som ikke har en egen kategori. Vi har kategorier for humor, politikk, tilbakemeldinger, webshoperfaringer, mobiltelefoner, linux, programvare, casemods og så videre. Bruk dem! Ikke minst Off - topic - kategoriene. Det er svært mange tråder på annet om data som bør ligge i off topic. Så jeg sender en liten bønn til dere brukerne: benytt korrekt kategori, og sørg for at emnefeltet er relevant. Da gjør dere moderatorenes jobb mye enklere, og vi slipper å stenge tråder for så å flytte dem til feilposter (dersom tråden vel å merke _er_ feilpostet). Jo mindre vi moderatorer har å gjøre, jo bedre! :smile: Ellers ønsker jeg dere alle en fin høst! Og stikk innom Overklokking. Det er ting på gang... Mvh. moderator yummy. ------------------------------------------------ edit: glemte å si at denne egentlig bør ligge i "Ord fra redaksjonen", men er relevant for denne gruppen - og nå vet jeg at de rette personene leser denne tråden... :wink: "Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør!" :smile: -Y- ------------------------------------------------ _________________ http://hinux.hin.no/~vidarf/ Siteadmin på http://www.overklokking.no Moderator / admin på forumet [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-08-20 02:41 ] Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hva med å fjerne kategorien fullstendig? Dette hadde sannsynligvis krevd at dere fant opp et par kategorier til, eventuellt endringer av enkelte kategorier (Forslag til ny kategori: "Jeg skal bygge PC, og lurer på følgende..."). Men det er nok ikke helt urealistisk dersom dere passer på å ha kategorier som er vide nok. Den overskriften din sa meg forresten fint lite da den dukket opp i "siste fra forum". :smile: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 man burde ha en forside som viste alle kategoriene slik at alle ble gjort oppmerksom om de forskjellig. Lenke til kommentar
Günther Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Likte heller ikke overskriften din. Men jeg synes ikke det gjør så veldig mye om overskriften ikke passer 100% til innholdet i posten. Egentlig så driter JEG i om e person poster en post med overskrifta "Hvilken skjerm? " i CPU og hovedkort.. det jeg synes gjør noe er at brukere er seriøse, ikke at vi poster i hytt og pine... Dette er det vel garantert bare meg som synes.. :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Den overskrifta, ja. Jeg skrev: Bruk av "annet om data" Men den kom ikke velberget fram. Forumet er buggy til tider, ja! Har rettet det opp nå. Beklager til de som reagerte på dette. Mvh. moderator yummy. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Bare et bittelite forslag. "Spørsmål og diskusjon om alt som ikke passer inn i en annen kategori" (beskrivelse av alt om data kategorien) burde vell kanskje heller vært "Datarelaterte spørsmål og diskusjoner som ikke passer inn i en annen kategori" Det burde vært _veldig_ selvforklarende. Men det er tydeligvis en del der ute som ikke forstår selvforklarende ting :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg gjentar en annen bruker av formet sitt forslag enda en gang. Annet om data står ØVERST. Det er ikke rart at folk "automatisk" går inn i denne og poster. Hvis dere hadde endret navnt til "Øvrig om data" vil den havnet nederst, og folk måtte sett nedover kategoriene -> folk ville funnet rett kategori før de fant "øvrig om data". Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Tror nok jeg skal begynne å poste alle mine spørsmål i feil kategori. Så har dere nok å gjøre. Vil jo ikke at folk skal bli arbeidsledig heller... Nei, alvorlig. Når det står "annet om data" så faller celdig mye inn under det... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 En ting til. Det er lettere for et nettsted og tilpasse seg etter brukerne, enn det det er for brukere å tilpasse seg etter et nettsted ønsker. Ikke alltid smart å kreve bedring av brukere når problemet kan løses på andre måter. BLir brukerne fornærmet kan det være de finner seg et annet nettsted å bruke tiden på. Dette er tross alt business. Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg tror fremdeles at dersom dere endrer litt på de eksisterende kategoriene/legger til noen nye kategorier, er det fullt mulig å kvitte seg med "Annet om data". Det eneste problemet er kanskje hva man skulle gjøre med de gamle postene. En mulighet er kanskje å dele opp forumet i to, en del for før og en for etter den "Store Forbedringen" (og selvsagt gjøre det umulig å poste i den gamle delen). Noen tanker om dette, yummy? Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Vel, jeg skal flytte annet om data lengre ned, og samtidig endre litt på beskrivelsen. Send meg en privat melding om det blir kluss. -Y- PS: se på denne: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=48733&forum=25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå