CaZpeR Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Syns dette fortjener skryt av www.directbuy.no. Bestilte meg en LCD TV hos dem som ikke var på lager. Først fikk jeg en mail om at den kom innen 2-3 uker. Greit nok. Og etter 3 uker sendte jeg dem en mail og da fikk jeg svar at TV'en var blitt enda mer forsinket (helt frem til siste uke i oktober). Og for å rette opp i feilen ga de meg 1000,- i varer i butikken deres(!) Syns dette var en veldig god løsning :!: Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 humm.. høres meget bra ut:D Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det var bra! Det er slik det skal være når ting tar mye lenger tid enn det de egentlig skal... Det handler rett og slett om innstillingen i forhold til kunden, og om at det ikke skal gå utover kunden hvis det er noe forsinkelser! -Mortengj Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Må si at det var daglig leder jeg da snakket med. Jeg ble veldig positivt overasket over et så godt tilbud. Personlig så er ikke jeg stinn av penger og 1000,- syns jeg var veldig mye. Personlig hadde 300,- vært nok. Men fy søren å bra service denne butikken her har. Kommer nok til å handle mer her ja Er beste jeg noen gang har vært borti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå