Gilbert21 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Heisann, det er godt det er flere 460 eiere som er fornøyd med bilen sin. Har en selv 2.0 93 modell, som jeg er godt fornøyd med. Når det gjelder styling til 460, så finnes det ingenting som selges noe sted(tro meg, jeg har prøvd!). Du kan kjøpe fangere som ikke har alt for gal pass form og deretter få noen til å tilpasse for deg. Men enkle grep er jo noen tøffe felger og evt sote rutene. Når det gjelder felger så ikke kjøp alt for store(hvis du ikke skal senke) det ser latterlig ut. Bilen blir veldig"høy". Felger som passer til bilen har 4*100 bolte sirkel eller hva det nå kalles. Lenke til kommentar
Gilbert21 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 var visst litt kjapp i svingene med å si at det ikke finnes styling til 400-serien. siden det stod på siden til eyecandy.no at de skulle få inn, så sendte jeg dem en mail for å høre. skulle visst komme ganske snart sa de det gledet ihvertfall meg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå