Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volvo 460 worklog / showcase!

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Har nett kjøpt meg bil, så jeg lurte på hva dere kunne tenke dere av forbedringer som f.eks styling etc.? Bilen er en Volvo 460 GL, 1994 mod. 2.0 injection, 115 hk. Sprek som faen :p

Legger ved noen bilder av kjerra:

framme.JPG

Framme

bak.JPG

Bak

framseter.JPG

Framseter

bakseter.JPG

Bakseter

speed.JPG

Kun gått 127.500!!

siden.JPG

Fra siden!

Bilen ble kjøpt for 24 høvdinger, og har kun gått 127.500 km! Alle servicer på bilen er fulgt, og den har kun hatt en tidligere eier! Bilen er også totalt rustfri, men har visse ømme steder i lakken!

Noen tips til hva felger jeg bør kjøpe etc?

Endret av Dalet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nye felger og et senkesett hadde gjort seg. Det gjør seg utrolig mye på de fleste biler egentlig..

Bor på bondelandet med masse farsdumper og høl i veien, så jeg tror ikke jeg kommer til å satse på noe senkesett mens jeg bor her ennå.. Kan tenke meg noen nye felger, men jeg vet ikke hva som passer :p

Kunne også tenkt meg en spoiler slik trondbue har, men jeg vet ikke hvor jeg får tak i sånt. Er det noen som vet hvilke spoilere som passer til lokket mitt? :)

Lenke til kommentar

Synes du fikk bilen veldig billig ja! Kjøpt den privat regner jeg med? Noen spesiell grunn til at den var så billig eller? Betalte 50 for min 96 model, men den har jo turbo motor og litt mer ekstrautstyr. Hadde gått 109000 når jeg kjøpte den.. Spoileren er original. Lurer på om den var standard på tubo utgaven. Finner kanskje en på huggeren hvis du er heldig. Er endel 460 og 440 som har den.

Lenke til kommentar

Ok, kan være greit med de som bare skal bli kvitt bilen fort! Kjøpte den av en gammel man jeg og, og han skulle ha minimum 60 for den, men han var så utålmodig å vente på andre bud at etter 3 dager solgte han den for 50 til meg. Så akkurat en som solgte samme bil som var gått dobbelt så langt for 68000..

Har du forrsten merket noe knirking eller lyder fra dashbordet? Har litt av det i min bil. Hører det på grov asfalt av og til og på skarpe humper.

Lenke til kommentar
Har du forrsten merket noe knirking eller lyder fra dashbordet? Har litt av det i min bil. Hører det på grov asfalt av og til og på skarpe humper.

Nei, har aldri lagt merke til noe sånt... Lå i litt over 100 på motorveien fra Åsane og hjem med den i forgårs, men merket ikke noe knirking.. Bor jo på bondelandet, så jeg kjører på både grusveier og dårlige asfaltveier for å komme meg hit, men jeg har aldri lagt merke til noe knirking i dashbordet..

Lenke til kommentar
Fin bil. Så velstelt ut. Skal du ha noe styling og sånt til den ? Skjenner en fyr som lager styling til Volvo 460, utrolig nice.

Bilde av hannes bil: http://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zF9FVKe...296713046467137

Ja, jeg kunne tenke meg noe styling, men jeg vil ikke legge så alt for mye ut på det :) Hvilke priser etc. er det snakk om for f.eks ny frontfanger og bakfanger?

Lenke til kommentar
Lå i litt over 100 på motorveien fra Åsane og hjem med den i forgårs, men merket ikke noe knirking.. Bor jo på bondelandet, så jeg kjører på både grusveier og dårlige asfaltveier for å komme meg hit, men jeg har aldri lagt merke til noe knirking i dashbordet..

Litt OT, men hvor bor du? Ich bin eine Åsabu, så kanskje jeg har sett deg på veiene her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...