Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Heller en bolegutt enn en svett nerd ifølge nesten alle mine gamle flammer, dette utifra om begge har samme personlighet. Hrm, du tror ikke det kan ha noe med at du trener og at du dermed tiltrekker deg berter med en muskelknute>nerd-holdning? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Siden vi er inne pä definisjonen av nerder. Hva kaller man de "dyrene" som sitter inne 24\7 og spiller og driter i omverdenen og man mä dra dem opp av den klissete stolen for at de skal gidde ä gä utenfor döra? "ja jeg kjenner noen av dem:S" Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Heller en bolegutt enn en svett nerd ifølge nesten alle mine gamle flammer, dette utifra om begge har samme personlighet. Hrm, du tror ikke det kan ha noe med at du trener og at du dermed tiltrekker deg berter med en muskelknute>nerd-holdning? Vel har vært endel litt overfladiske berter ja, men er jo en svett nerd i tillegg til at jeg trener å da. Så de får litt i pose og sekk. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Siden vi er inne pä definisjonen av nerder. Hva kaller man de "dyrene" som sitter inne 24\7 og spiller og driter i omverdenen og man mä dra dem opp av den klissete stolen for at de skal gidde ä gä utenfor döra? De dyrene er hva jeg ville kalt nerder. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er det sånn at damer kaller vi som sitter forran skjermen heledagen kaller oss "Datanerder" og så "DRITER" de i oss? Nettopp! Hvem er det som vil ha en tynn type, med fet hud og kviser? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ei som er like stygg som vedkommende Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 En del av kompisene mine har hatt fast følge ganske lenge nå, og en del av dem bruker tja... nok tid foran PCen. Jeg tror man bare må finne balansen mellom når PCen kommer foran det sosiale, og det sosiale kommer foran litt nerding Som sagt før: skjer det ikke noe -> PC. Spør noen ut -> Bli med. Ikke noe å finne på på PC -> Be ut. Det kommer vel litt med alderen tror jeg... Før satt jeg MYE inne, nå er det bare hvis det ikke skjer noe annet eller jeg er sliten. Men det finnes unntak. Sjefen min der jeg jobber er 23, god for 12 mill kroner og sitter inne og spilelr wc3 hele helgen... (går ikke ut m.a.o) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det er sånn at damer faktisk er forskjellige, og har forskjellig smak. Pøff, hva er dette for feminist-propaganda? Damer er da en uniform masse som har dønn like meninger om ting. HAHA! Der lo jeg godt! :!: Jeg var en sånn en stund. (at jeg prioriterte data > venner) Det hele startet 11. februar i år. Jeg ble mer og mer avhengig av det og til slutt sa jeg nei når kompisene mine ville finne på noe. trening, film, kino, mat osv... Jeg var imidlertid så heldig at da min (Orc rogue / Silvermoon) Character nådde lvl 60 gikk jeg lei og sluttet nesten å spille. Så i en tre-fire måneders tid var jeg en skikkelig über-nerd (De burde ha advarsler om vanedannelse på slike spill) Mitt 2årige forhold med dama røyk i epoken, også kjent som WoW! Det var ikke bare derfor, men dæææææven å nerd jeg ble av det spillet. Men jeg er da en entusiast, ikke en nerd. Nå som vi har klarlagt definisjonen her ... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Har du prøvd å skaffe deg dame idet hele tatt da? . Jeg er sånn at jeg sitter på Pc`en til noen spør me om jeg f.eks blir med ut, og da blir jeg med ut. Hvis jeg ikke har noe å gjøre på pc`en da spør jeg noen om de vil være med meg ut. samme her!. Endret 8. oktober 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Heller en bolegutt enn en svett nerd ifølge nesten alle mine gamle flammer, dette utifra om begge har samme personlighet. Har litt problemer med denne! Har du hatt mange gamle flammer eller bare to? Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Trikset er vel muligens å lære folk å kjenne deg som person først, for deretter å introdusere de litt mer merksnodige interessene, de fleste vil være vesentlig mer åpne for å tolerere noe som er til deres fordel enn noe som virker negativt i forhold til deres fordommer. Akkurat, er ikke akkurat sånn at man røper at man har peil på arts på første date, så lenge det ikke er en del i skjekkingen da, eller var det derfor man kunne noe om det i første omgang. Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Datanerder e skjønne Chandler: (entering) Hey, you guys! Hey, Ross, quick question for ya. Are you ready to party? .:00·04·27:. «+snowman» Ross: I don’t know, I could maybe go out for a couple of beers, but there’s this thing about bumblebees on The Discovery Channel that I was planning to watch. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Heller en bolegutt enn en svett nerd ifølge nesten alle mine gamle flammer, dette utifra om begge har samme personlighet. Har litt problemer med denne! Har du hatt mange gamle flammer eller bare to? Den siste "begge" refererer til muskelknute og nerd, ikke gamle flammer. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 PÅff. De liker oss sentimentale som har større underarm enn overarm Aiaiai! Det er en genial beskrivelse av meg. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Den siste "begge" refererer til muskelknute og nerd, ikke gamle flammer. Ok... Jeg skjønte jeg måtte ha misforstått den! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Datanerder e skjønne Chandler: (entering) Hey, you guys! Hey, Ross, quick question for ya. Are you ready to party? .:00·04·27:. «+snowman» Ross: I don’t know, I could maybe go out for a couple of beers, but there’s this thing about bumblebees on The Discovery Channel that I was planning to watch. Adorable Han e vel bare en plain nerd då, og ikke en datanerd Har en liten datanerd sjøl eg. Hadde ikke han vært det så e eg ikke sikker på om eg hadde vært sammen med ham..liker at han e annerledes super attraktivt! Lenke til kommentar
howzer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Boler= bruke ting tang som gjør deg større, fysisk sett. Men mente her altså å ikke flytte til treningssenteret. Hvilke "ting og tang" er det? Mener du å bruke mye mat så man blir stor og feit? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Boler= bruke ting tang som gjør deg større, fysisk sett. Men mente her altså å ikke flytte til treningssenteret. Hvilke "ting og tang" er det? Mener du å bruke mye mat så man blir stor og feit? anabolesterorider , poppulert kalt boler , dette kan man når man går i 8 klassse på ungdomskolen lever du under en stein ?? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nerder med sosial intelligens er søte. Yay! Jeg er søt! Lenke til kommentar
howzer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Boler= bruke ting tang som gjør deg større, fysisk sett. Men mente her altså å ikke flytte til treningssenteret. Hvilke "ting og tang" er det? Mener du å bruke mye mat så man blir stor og feit? anabolesterorider , poppulert kalt boler , dette kan man når man går i 8 klassse på ungdomskolen lever du under en stein ?? Man trenger da ikke å bole selv om man trener med vekter, og man trenger det ikke engang for å få større muskler! Det kan man klare ved å spise mye mat og løfte tunge vekter. Jeg kan skjønne at dette er ny informasjon her i gården, men det kan jo kanskje være nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå