Coke lovin chick Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Datanerder e skjønne Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Vel, uansett hva de ddriver med så lenge det opptar all tid er vel kjedeligt? Datanerd eller tørlegger. Om du sitter med en ting hele tiden blir vel motparten lei uansett. Blandete interesser er det beste. Og til dere som sitter der helt til noen drar dere opp fra stolen, vet dere hvor irriterende det er å måtte dra noen opp fra stolen hver bidigen gang man skal finne på noe. Det er faktsik litt hyggelig at begge kan ta initiativ! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dama har sagt 1 ting, og det er å ikke bli bolegutt. Ingen planer om det, selv om vi har forskjellig smak på omtrent alt. Musikk, politikk, væremåte, klesvalg. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dama har sagt 1 ting, og det er å ikke bli bolegutt. Ingen planer om det, selv om vi har forskjellig smak på omtrent alt. Musikk, politikk, væremåte, klesvalg. Hva faen er en bolegutt? Jeg har dame, hun hater data, hun kan seriøst ikke fordra det, hun ser rart på meg når jeg bestiller datadeler for over 10 000, å kaller meg dum som bruker penger på spill. Men hun er glad i meg.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Boler= bruke ting tang som gjør deg større, fysisk sett. Men mente her altså å ikke flytte til treningssenteret. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ikke vits i å prøve seg en gang på jentene i klassen :!: de er så bærtete at halvparten kunne vært treaparten. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Er det sånn at damer kaller vi som sitter forran skjermen heledagen kaller oss "Datanerder" og så "DRITER" de i oss? Vel. Det har seg slik at "DAMER" egentlig "digger" "data"nerder"", men det ""SPØRS"" litt hvordan du, for det første definerer "ordet" data, og for det andre hvordan du "definerer" "NERD". "Skjønner?" Edit: Det jeg ville frem til er hva du egentlig prøver å si med hermetegnene dine? Endret 7. oktober 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dama har sagt 1 ting, og det er å ikke bli bolegutt. Ingen planer om det, selv om vi har forskjellig smak på omtrent alt. Musikk, politikk, væremåte, klesvalg. Jeg tror det er bra. Hvis man jobber på samme sted som den man er sammen med hver dag, så kan man nok bli litt lei. Og at man diskuterer innimellom, er nok bare bra. Selvsagt er det positivt at man liker samme mat o.l. Men forskjellige interesser er nok også bra. Just my two cents. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Gidder ikke lese hele tråden, siden jeg må møte dama real quick. MEN det er fullt mulig jenter ikke liker datanerder, men da må noen først definere datanerd for meg. Er definisjonen på en datanerd en som sitter veldig mye forann pcn, enten lager musikk, spiller, surfer forum, webdesigner eller progger - men samtidig har et sosialt liv ved siden av; SÅ er jeg en datanerd. Men jeg har hatt 2 seriøse lange forhold, og har nå heller ikke problemer med å skaffe meg noe nytt (æsj den var kvalm). Jeg er ikke Brad Pitt eller noe sånt heller, bare en helt gjennomsnittelig regular Joe, som også bruker mye av dagen på PC. Edit: Så jeg sier: Joda, jenter liker datanerder. Har sett utallige eksempler på det, inkludert meg selv. Dessuten er det et ufattelig tåpelig spørsmål - siden man ikke kan dra "datanerder" under en kam. Utseende og personelighet er forkskjellig på alle, så det spiller liksom liten rolle om man er datanerd, fotballspiller eller ballettdanser. Det er ikke det jenter ser på alikevel... YEAH! Endret 7. oktober 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har en definasjon på nerd: En person som prioriterer det han/hun holder på med foran venner/familie. eksempoel: du sitter inne med pcen og velger og IKKE bli med vennene dine og se en film. Entusiast deriomt mener jeg er de som har en genuin interesse for noe, men lar det i liten grad gå utover sine sosiale kontakter (selv om det kan styre en del valg i livet). Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nerd m1 (eng.) intelligent, men ensporet og usosial person han er en n- som alltid sitter med nesa i en bok / datan- Jeg sitter på data ca 9timer dagen pga skole (all undervisning på data (MK)) dette er faktisk en kvinnedominert linje 10 jenter og 5 gutter i klassen ellers trener jeg 3 ganger i uka, er med på sosiale ting no matter what osv... er vel egentlig litt spesiell i og med at jeg er 2m høy langt blondt hår og barnslig "Den dagen jeg slutter å være barnslig har livet mitt blitt kjedelig!" Jeg blir bare venner med jenter... utvikler seg aldri Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) For meg gjør det ingenting hva folk bedriver fritiden sin med. Det er det øyeblikket spillingen tar over livene deres, de ikke kan holde en vettug samtale uten å snakke om PC, kun sitter på ræv og drikker cola og blir feit, eller de sitter ved dataen når du er der i stedet for å være med deg etc det har gått for langt. Utseende og grad av ensporethet er viktig her Finnes en del søte "nerdegutter" faktisk Endret 8. oktober 2005 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 For meg gjør det ingenting hva folk bedriver fritiden sin med. Det er det øyeblikket spillingen tar over livene deres, de ikke kan holde en vettug samtale uten å snakke om PC, kun sitter på ræv og drikker cola og blir feit, eller de sitter ved dataen når du er der i stedet for å være med deg etc det har gått for langt. Utseende og grad av ensporethet er viktig her Finnes en del søte "nerdegutter" faktisk Jeg sitter for det meste på pc`en om dagen, og jeg drikker ikke mye cola, og jeg her 100% ikke feit Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ikke for å ødelegge forhåpningene for enkelte, men jeg mistenker sterkt at jentene her inne på forumet har et betraktelig høyere toleransenivå enn gjennomsnittsjenten. De jentene som er her på forumet skal ha honnør for det (selv om jeg slår dere alle i 'grad av femininitets'-tester ), men jeg har opplevet at det generelt ikke er sett så alt for bred aksept for sære interesser. Merk at jeg her skiller sterkt mellom det å ha sære interesser og å være sær, den sistnevnte gruppen forstår jeg godt at har begrenset appell for mange (men jeg inkluderer meg selv i denne uten kvaler eller betenkningstid). Trikset er vel muligens å lære folk å kjenne deg som person først, for deretter å introdusere de litt mer merksnodige interessene, de fleste vil være vesentlig mer åpne for å tolerere noe som er til deres fordel enn noe som virker negativt i forhold til deres fordommer. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det er sånn at damer faktisk er forskjellige, og har forskjellig smak. Pøff, hva er dette for feminist-propaganda? Damer er da en uniform masse som har dønn like meninger om ting. HAHA! Der lo jeg godt! :!: Jeg var en sånn en stund. (at jeg prioriterte data > venner) Det hele startet 11. februar i år. Jeg ble mer og mer avhengig av det og til slutt sa jeg nei når kompisene mine ville finne på noe. trening, film, kino, mat osv... Jeg var imidlertid så heldig at da min (Orc rogue / Silvermoon) Character nådde lvl 60 gikk jeg lei og sluttet nesten å spille. Så i en tre-fire måneders tid var jeg en skikkelig über-nerd (De burde ha advarsler om vanedannelse på slike spill) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Ikke for å ødelegge forhåpningene for enkelte, men jeg mistenker sterkt at jentene her inne på forumet har et betraktelig høyere toleransenivå enn gjennomsnittsjenten. De jentene som er her på forumet skal ha honnør for det (selv om jeg slår dere alle i 'grad av femininitets'-tester ), men jeg har opplevet at det generelt ikke er sett så alt for bred aksept for sære interesser. Merk at jeg her skiller sterkt mellom det å ha sære interesser og å være sær, den sistnevnte gruppen forstår jeg godt at har begrenset appell for mange (men jeg inkluderer meg selv i denne uten kvaler eller betenkningstid). Trikset er vel muligens å lære folk å kjenne deg som person først, for deretter å introdusere de litt mer merksnodige interessene, de fleste vil være vesentlig mer åpne for å tolerere noe som er til deres fordel enn noe som virker negativt i forhold til deres fordommer. Ja, det er nermest slik det er i det miljøet lever i. Merksnodig interesse. hehe det var faktisk bra sakt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (selv om jeg slår dere alle i 'grad av femininitets'-tester ) Ohhh, den var under beltestedet. :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Dama har sagt 1 ting, og det er å ikke bli bolegutt. Ingen planer om det, selv om vi har forskjellig smak på omtrent alt. Musikk, politikk, væremåte, klesvalg. Vel nå boler ikke jeg. Men er det ikke personlighet som er viktigst da? Å selv om man har 20kg ekstra beef på kroppen så endrer man jo ikke personlighet. Heller en bolegutt enn en svett nerd ifølge nesten alle mine gamle flammer, dette utifra om begge har samme personlighet. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Dama har sagt 1 ting, og det er å ikke bli bolegutt. Ingen planer om det, selv om vi har forskjellig smak på omtrent alt. Musikk, politikk, væremåte, klesvalg. Vel nå boler ikke jeg. Men er det ikke personlighet som er viktigst da? Å selv om man har 20kg ekstra beef på kroppen så endrer man jo ikke personlighet. Heller en bolegutt enn en svett nerd ifølge nesten alle mine gamle flammer, dette utifra om begge har samme personlighet. tror jeg og ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå