BigJackW Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Er det sånn at damer kaller vi som sitter forran skjermen heledagen kaller oss "Datanerder" og så "DRITER" de i oss? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Vel, jeg tror ikke du vil holde på en dame lenge hvis du sitter her, framfor å være med henne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 PÅff. De liker oss sentimentale som har større underarm enn overarm Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har du prøvd å skaffe deg dame idet hele tatt da? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Er det sånn at damer kaller vi som sitter forran skjermen heledagen kaller oss "Datanerder" og så "DRITER" de i oss? Hadde ikke gjort noe om typen hadde kunnet data. Jeg kan mer enn han, og det sier sitt. Men han spiller CS, Half-Life og Final Fantasy da, så han er jo litt skapnerd. Nerder med sosial intelligens er søte. Jeg liker ikke gutter som foretrekker å sitte på pcen enn f.eks å være med venner, det blir litt for nerd for meg. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Har du prøvd å skaffe deg dame idet hele tatt da? Jeg har faktisk prøvd å skaffa meg dama noen gang. Jeg er sånn at jeg sitter på Pc`en til noen spør me om jeg f.eks blir med ut, og da blir jeg med ut. Hvis jeg ikke har noe å gjøre på pc`en da spør jeg noen om de vil være med meg ut. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg liker datanerder.. Og jeg kan vel i dette tilfellet kalles dame. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg liker datanerder.. Og jeg kan vel i dette tilfellet kalles dame. Da er det vel på tide at man gjemmer seg i en bunker.. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har dame og er godt kvalifisert for ordet nerd. Men jeg sitter ikke inne når folk har lyst til å dra meg med ut Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Og jeg kan vel i dette tilfellet kalles dame. wtf? Til topic: Very much so. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er sånn at damer faktisk er forskjellige, og har forskjellig smak. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hmm, er ikke prototypen på en nerd akkurat da. Men har aldri hatt problemer med det motsatte kjønn, selv om jeg er inne i en liten tørkeperiode akkurat nå. Men på lørdag er det byen for første gang på lenge, da får man se! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er sånn at damer faktisk er forskjellige, og har forskjellig smak. Pøff, hva er dette for feminist-propaganda? Damer er da en uniform masse som har dønn like meninger om ting. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå kan vel en datanerd være ganske mye? Får at en dame skal kunne like en mann så må hun hvertfall ha litt kontakt med han.. Og det er vel ikke alltid like lett å få kontakt med de datanerdene som hele tida sitter inne å prioriterer data framfor venner..(tror jeg) Men tror det er opp og ned med jenter akkurat som det er med menn.. Så lenge du ikke overprioriterer data'en så er det vel ikke så ille hva du driver med på fritida? Kan vel trygt si at jeg er en datanerd, men en hver sjangse jeg får til å gjøre noe anet enn å sitte ved data'en den tar jeg! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Får at en dame skal kunne like en mann så må hun hvertfall ha litt kontakt med han.. Og det er vel ikke alltid like lett å få kontakt med de datanerdene som hele tida sitter inne å prioriterer data framfor venner..(tror jeg) Det er en myte at datanerd prioriterer data forran venner. Finnes plenty eksempler på datanerder som er minst like mye utenfor huset som alle andre. I tillegg er jo chating en form for sosial kontakt også da Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Kan vel kalles et datanerd jeg, jobber på en it-avdeling vist nok. Har hatt dame i 2 år og er forlovet nå så Så må jeg jo nevne at kjæresten er nydelig Forøvrig ser jeg vel kansje ikke ut som det Endret 7. oktober 2005 av haddis Lenke til kommentar
mkon Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kommer ann på hva som menes datanerd, vi har et eksempel i "Steve Urkel" Men ser da på meg selv som datanerd da du sitter forran pc`en hele uka.....men er jo da også nerd med sosiale egenskaper siden jeg er ute hver helg og fester......hva anna skal man gjøre resten av uka da??....den er jo bare kjip uansett Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Får at en dame skal kunne like en mann så må hun hvertfall ha litt kontakt med han.. Og det er vel ikke alltid like lett å få kontakt med de datanerdene som hele tida sitter inne å prioriterer data framfor venner..(tror jeg) Det er en myte at datanerd prioriterer data forran venner. Finnes plenty eksempler på datanerder som er minst like mye utenfor huset som alle andre. I tillegg er jo chating en form for sosial kontakt også da Er jo akkurat det jeg sa.. "De datanerdene" ikke alle, det finnes faktisk de som sitter inne forran data'en og ikke gidder å bli med på sosiale aktiviteter også.. En datanerd er vel ikke noe værre enn en sportsidiot.. Kommer vel bare ann på åssen smak kvinnfolket har ;P Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Er jo akkurat det jeg sa.. "De datanerdene" ikke alle, det finnes faktisk de som sitter inne forran data'en og ikke gidder å bli med på sosiale aktiviteter også.. Ja, blant annet meg En datanerd er vel ikke noe værre enn en sportsidiot.. Kommer vel bare ann på åssen smak kvinnfolket har ;P Endret 7. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå