Gå til innhold

SPAN sin siste gig!

Jimstar

Anbefalte innlegg

Hva er gig? Kan jeg tolke det som om at Span legger gitaren på hylla?

håper da for guds skyld det

Hvorfor det? Span er da alldeles ikke dårlig...

fordi det er mi meining at Span suger. Var i Oslo en gang da Span hadde ute-konsert, men jeg gikk rett forbi.

vi spurte ikke om din melding, så hold den for deg selv. kanskje du skal lese emnetittelen en gang til neste gang.

Hehe, du spurte vel ikke om noen spesifikke personers mening i det hele tatt, så jeg tror han tolket det som at alle hadde lov til å svare. ;) Både han og jeg tok vel feil, da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel.. det er vel sant det. men alltid fint å høre fine ting om yndlingsbandet sitt. :)

Skjønner hva du mener... ;) Men det er jo alltid fint å impulser om flere sider av bandet enn bare de gode, sant?

Personlig synes jeg Span er et av de bedre bandene du finner i Norge i dag. Problemet er bare at jeg er ikke spesielt interessert i norsk rock generelt, så som mye annet synes jeg ikke Span er alt for spennende. Men de bryter litt trenden med kjedelig Gluecifer-type rock - noe jeg synes det er alt for mye av - ved å gjøre det hakket mer gjennomført, og også vise litt dynamikk i musikken. Har bare hørt albumet Mass Distraction og ikke opplevd dem live.

Lenke til kommentar
Hadde hatt lyst til å vært der jeg å.! Faen det er kjipt å være blakk ass... :(

Du hadde ikke kommet inn kjære. :)

De er hyperaktive på at kun 18-åringer skal slippe inn om dagen.

Fikk visst noen sure brev etter å ha sluppet inn noen som visstnok var under 18.

Lenke til kommentar
Hadde hatt lyst til å vært der jeg å.! Faen det er kjipt å være blakk ass...  :(

Du hadde ikke kommet inn kjære. :)

De er hyperaktive på at kun 18-åringer skal slippe inn om dagen.

Fikk visst noen sure brev etter å ha sluppet inn noen som visstnok var under 18.

Det koster noen kroner hvis de skulle miste skjenkebevilgninen (helt sikkert feil skrevet). Siden de ikke har noen måte å skille barnerumpene fra oss voksne :p, så er det en stor risk å ta hvis de skulle bli tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...