Dondrio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kjøpte meg en ny harddisk ikke går, alt funka bra, fikk installert windows og sånt. Men hardiskern ligger som (i:) og ikke (c:) som den pleide... Og driverene til f.eks lydkortet vil installere seg på (c:) som altså ikke finner! Noen som vet hvordan jeg kan få hardisken til og bli til (c: )? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 set hd som master og instaler på nytt med fomatering og hele pakka. har du flere hd kobl disse ut mideltidig prøv og endre C på gammel disk til x eller noe anet før du kobler dem ut lykke til Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du har vel muligens gjort noe feil under partisjoneringen på installasjonen av Windows da. Passa du på å slette alle partisjoner på disken da. Den nye. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 den nye disken er vel ikke S-ata? Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg vet egentlig ikke noen om dette, så kan ikke si om det er s-ata eller ikke, men den er lik som den forige.. egentlig er det ikke noe feil med hardisken i det hele tatt, bare får ikke installert lyd-driveren, for den er lagd for og installeres på (c:) Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 du kan ikke forrandre stasjons betegnelse på stasjonen windows er installert på. og skal du få ordnet det slik at du får den nåværende disken til p bli c: så må den være master og den andre disken din slave (hvis de står på samme ide kanal) er det en SATA disk så må den stå på scsi/sata som first boot device og den være koblet på sata 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå