gamer73 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ja, jeg skulle gjerne hatt en mus til min bærbare pc. Den må være en usb mus og IKKE trådløs. Den må også ha noenlunde samme størrelse som min gode gamle intelli explorer 3.0, og den må ha tre knapper hvorav den ene er tommelknapp. Også ¨må den være optisk. Er det mulig å få dette for en fin pris på rundt 300kr tror dere? Og hvilken? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 En så erfaren bruker burde vite bedre ##Flyttes## Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ops sorry.....jeg var nok litt for kjapp der! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Ehm..Intelli 4.0? levetiden på inteili 4 er veldig kort har jeg hørt, veldig få som får en som holder ja(lenge) logitech mx510 skulle være mitt i blinken for deg 2stk tommel knapper+ 3 ekstra knapper på toppen av musa. veldig god form du. har musa selv g er kjempe fornøyd. du får den under 300kr også her er noen tester av musa: gamer.no test hw.no sin test Endret 7. oktober 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nauz, jeg har 2 stk. og har ikke hatt noen problemer Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nauz, jeg har 2 stk. og har ikke hatt noen problemer har du hatt de lenge da? har selv aldri hatt it 4 men 2stk kompiser av meg har "hatt" men begge har bytta de ut... og har ellers hørt om flere som har klagd over leve tiden men er som med andre produkter" altid noen produkter som er feil laget".. men it 4.0 er ligger ganske godt i hånden i hvertfall men kanskje litt stor hvis du har små hender.. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Har 4.0 på jobben og riktignok en den helt grei den. Men scrollehjulet er noe av det værste jeg har prøvd i hele mitt liv så det blir nok ikke denne. dessuten koster den mye mer enn 300kr er jeg redd. Men logitekk sin...mm den skal jeg se på Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 men hva med MX500 da? Den er jo sikkert grei nok eller? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 EDIT: Har kjøpt meg en MX510! Takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå