b-real Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 http://www.overklokking.no/casemods/overkl...g.no/index.html Hvor er Yummy sin??? Og de nye folkene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 http://www.overklokking.no/casemods/leserg...riet/index.html Øverste chasemod har ingen bilde. Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hmmm... Tommy's casemod skal da fungere fint? Jeg ser bildene i allefall. Noen flere som ikke ser dem? Min casemod er ingen casemod akkurat, så den kommer vel neppe der. Men jeg kommer med en artikkel om kassen min snart. Mvh. Vidar Fagerjord, siteadmin @ http://www.overklokking.no Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 02:27, yummy skrev:Hmmm... Tommy's casemod skal da fungere fint? Jeg ser bildene i allefall. Noen flere som ikke ser dem? Jeg finner heller ikke bildene. Lenke til kommentar
jooey Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 file:///E|/server/users/ok/casemods/lesergalleriet/picssml/76v.jpg er "url`n" som er lagt til bildet, å dette er en nettverks adresse... er ikke så rart at vi andre ikke cer den...! #) :smile: :razz: :| Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Lyst på en god latter? Hvis dere hadde sjekket opp adressen til de bildene, hadde dere sett at path'en pekte til en plass på min harddisk! Jøss, den feilen har jeg ikke gjort siden jeg begynte å lage websider for lenge siden (i word den gangen)! Jaja, nå skulle det være OK. Beklager Tommy, beklager dere andre! Skal ikke skje igjen. Mvh. Vidar Fagerjord, forvirret siteadmin. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 hehe. En klassisk feil... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 16:08, yummy skrev:Lyst på en god latter? Hvis dere hadde sjekket opp adressen til de bildene, hadde dere sett at path'en pekte til en plass på min harddisk! Jøss, den feilen har jeg ikke gjort siden jeg begynte å lage websider for lenge siden (i word den gangen)!Jaja, nå skulle det være OK. Beklager Tommy, beklager dere andre! Skal ikke skje igjen.Mvh. Vidar Fagerjord, forvirret siteadmin. Den enkleste løsningen på det må jo være å dele harddisken din med oss på internett da :razz: Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Takker så meget Vidar :smile: Jeg skulle vel egentlig ha sett det, men du vet, jeg har mye å gjøre om dagen så det gikk vel rett forbi hehe. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Han kan ikke ha hatt SÅÅ mye og gjøre.. Vi har jo ikke sett så mange tester på ok.no av Vidar da.. Bare det fine tastauret. Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Juli: 176 mailer. August: 743 mailer September: 965 mailer. Og jeg har lite å gjøre? Nei, gutt - denna karen har nok å drive med. Men det kommer nok en og annen artikkel snart. :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Er det virkelig så mange som gidder og sende mail til deg? No Offence da , men jeg har bare sendt 1mail til Cannoilboy. Er vell endel som lurer på hvor ting er OSV.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Mail fra produsenter, leverandører, medarbeidere, venner, familie, folk som spør om ting... Det BLIR mail av slikt. Selv om ikke akkurat _du_ sender mail. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 04:24, skrev yummy:Mail fra produsenter, leverandører, medarbeidere, venner, familie, folk som spør om ting... Det BLIR mail av slikt. Selv om ikke akkurat _du_ sender mail. Tror du glemte Jannis-15 Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 He he... det går mest i private meldinger, da - og det er nå ikke SÅ mange fra den karen. :smile: Men det bra han engasjerer seg - han hjelper til med å holde forumet ryddig. Ikke alt blir tatt til følge, men en del. All kredit til Jannis-15. Og alle de andre som fra tid til annen gir meg beskjed om uregelmessigheter som forekommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå