rvenes Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Skal Logitech MX1000 musa lagge slik? Er blåtann bedre eller verre enn rf? Har ingen andre aktive blåtann duppeditter i huset. Kjøpte Logitech Dinovo for HTPC bruk, så egentlig gjer det ikkje så masse for meg, men eg kunne aldri tenkt meg og bruke denne musa til f.eks litt useriøs gaming ein gang. Skal prøve litt meir når eg kjem heim, men den hadde godt signal. Den har stått på ladig i natt, men batteriet var jo ikkje tomt! Eg har installeret softwaren til tastaturet og musa og mediapaden ja. Kan Wlan forstyrre musa? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) kan ikke si at jeg helt forstod spørsmålet ditt. Men MX1000 skal IKKE lagge nei, og den bruker heller ikke blåtann, det er MX900 som bruker blåtann Wlan skal ikke forstyrre nei. Endret 7. oktober 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg kan for eksempel fint bruke min mx900 til spilling. Spiller en del bf2 og hl2, og den er god nok for meg, hehe. Men kan ikke si at jeg er hardcore gamer heller, for de som er mest kresne må vel mx518, razer eller g5 til. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311959&view=detailed Produktbeskrivelse Logitech diNovo Media Desktop Laser - tastatur, keypad , mus Enhetstype Tastatur, keypad Overføringsteknologi Trådløs ( Bluetooth ) - USB Trådløs mottaker Bluetooth USB-adapter Veit ikkje kva du kaller det eg, men eg kaller det blåtann... eller bluetooth da. sjekk bilde... www.venes.org/bilder/div/blaatann.jpg Litt dårlig signal no, den står i ladestasjonen som står eit stykke unda pc'n. Endret 7. oktober 2005 av Cornel Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Musa MX1000 bruker ikke bluetooth/blåtann eller hva enn du ville måtte kalle det, den bruker RF. Jeg har selv den musa og den står docket rett ved ett eksternt WLan-adapter, har ingen problemer med den. Er like kjapp og nøyaktig som favorittmusa mi, Intellimouse ** Ref logitech ** Endret 7. oktober 2005 av oysfaerg Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Musa MX1000 bruker ikke bluetooth/blåtann eller hva enn du ville måtte kalle det, den bruker RF. Jeg har selv den musa og den står docket rett ved ett eksternt WLan-adapter, har ingen problemer med den. Er like kjapp og nøyaktig som favorittmusa mi, Intellimouse ** Ref logitech ** Er du sikker? Sjekk min andre post. Er det både IR og Blåtann i samme usb sticken da? Rart at den får den opp som blåtann i windows da. http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10777 Drit i det, den bruker blåtann, men den lagger. Endret 7. oktober 2005 av Cornel Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det kan hende at DiNovo-settet sender alt via BT, men min standalone-mus er iallefall RF. Jeg har hatt BT-mus tidligere, har aldri hatt problemer med forstyrrelser fra verken Wlan, IR eller noe annet. Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Med det nye Logitech diNovo Media Desktop Laser settet, så bruker musa bluetooth. Bluetooth og wlan bruker samme frekvensområdet (2,4GHz), så det vil mest sannsynlig være grunnen til hakkingen. Jeg måtte nok la wlanet ta kvelden for å benytte meg av dette settet på en brukbar måte. Edit: For å bare teste ut, så kan du bare slå av og på trådløs signalene, for å se om det er noe forskjell. Om det vil forstyrre kommer mye ann på avstanden mellom wlan utstyret og bluetooth utstyret, og distansen signalene skal vandre. (Jeg har alt pakket innen en radius av 50cm.. derfor jeg har problemer) Jeg opplevde også at JEG forstyrret signalet til musen såpass at det ble hakking. Så jeg måtte flytte bluetooth dongelen til en plass så signalet ikke går gjennom meg. Endret 7. oktober 2005 av Xyrez Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 hm... tok med settet og laptopen opp i stova og brukte den der, da var den heilt fin. Er nok noke i leiligheita mi som kødder med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå