Gå til innhold

Lakkering:farge?

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt et Midi Chieftec Tower (brunt) fra komplett [url]

Joda..på bildet så ser dere at kabinettet er brunt og felt, men d jeg fikk var i nydelig mørk rødt.

Men nokk om det.

Så har jeg tenkt å lakkere innsiden, siden det ikke er spessielt pent med det grå'e innmaten i kabinettet.

Så trenger jeg forslag til mitt prosjekt, så hvis du har forslag så skriv ivei.

Ps! så litt på denne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den gull fargen er fin eller hvis du hadde hatt muligheten til å få den chroma (skrevet riktig?) så hadde det vært enda penere bak et hk og plexi vindu med kald katode eller neon lys, men pass på at det står nogenlunde i stil med fargen på kabinettet slik at det blir pent og ikke grellt å se på

Lenke til kommentar

Det ser for meg ut som om kabinettet har en kobber-tone. En annen metall-farge inni kunne jo match bra. Gullfagen var jo kul, men det er litt vanskelig å si siden du sier at bilde av kabinettet er missvisende.

"Det er bare de dumme som rydder - geniene behersker kaos."

Dx-01BN-D.jpg

er dette mer korrekt i farge??

[ endret av Xell den 2002-08-19 11:58 ]

Lenke til kommentar

Quote:

B|Real skrev (2002-08-19 17:15):

Der har du fargen ja.

Tror komplett.no burde finne fram sitt digitalkamera og begynne å ta bilder. :smile:

Dette var bildet som sto på chieftec sine sider. Det som er litt morsomt er at Komplett lister den som brun. Har de åpnet esken og sett på kabinettet eller har de bare sett på bildet og lagt inn produktet i databasen sin med en "passende" beskrivelse?

Hvis den er mer rød enn kobber kan du jo gå etter mer smak og behag (en eller annen komplimentær farge til den røde), mend et er alltid kult med "metallisk" farge inni kabinettet.

Lenke til kommentar

Det må da være missvisende reklamering det komplett gjør?

Eller er jeg på jorde?

Det fine med fargen på kabinettet, var at de machet fargene på veggene jeg har :grin:

Det er så og si helt samme farge.

Men siden jeg ikke får noen alternativer så tror jeg at jeg tar sånn "gullbelegg" i kabinettet.

Mvh B|Real.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...