VegardStr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ja, som Topic sier, så vil ikke PCen min svslutte vanlig fra startmenyen, eg klikker på "slå av" men det kommer liksom ingen vei. Så eg må slå av maskien via AV/PÅ knappen på Kabinettet. Hva skal eg gjøre for å fikse på dette problemet? Vegard Lenke til kommentar
miXer Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 aner ikke hvorfor det der skjer, men dersom du har win xp, så kan du trykke Start -> Kjør -> Skriv shutdown -s -f Da skrur den av pc'en på en forsvalig måte! Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå vet ikke jeg hva som er på maskina di, men det kan hende at du har noe liggende som henger igjen etter at du har brukt et program. Prøv å avslutt alt du klarer av prosesser før du trykker på start og avslutt. Stikk samtidig innom MSCONFIG for å se om det ligger noe spesielt som ikke skal ligge der. Kan være noe der som driver å bugger litt. Kanskje det er en driver som henger igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå