Ezzie Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Mente å ha lest at det finnes et lite verktøy som kan øke volum utover det som til vanlig er mulig på min S100? Spesielt er det interessant hva høytalende volum gjelder. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hold ringeknaooen inne (grønn knapp), når en samtale har begynt. Lenke til kommentar
Ezzie Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jo, det vet jeg. Men selv når høytalende er aktivert kan lydnivået være noe lavt i bil f.eks - enten ved telefonsamtale, eller navigasjonskommandoer. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du må skrue opp lyden under samtalen. Si hvis du har den vanligvis på fult. Det samme volum nivået gjelder ikke under en samtale. Hvis dette ikke er tilfelle, så vet jeg ikke. Jeg synes jeg får nokså høy lyd Og hvis du er helt lost, så er volum knappen på høyre side Lenke til kommentar
Ezzie Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Alt dette vet jeg, jeg er ikke helt lost, har vært mobilbruker siden de kom i koffertstørrelse. Det jeg spør om er om det finnes en fix (a la volumfix for iPod) som gjør at man kan øke volum utover det som idag er mulig. Mulig jeg har tungt for å forklare meg. Lenke til kommentar
robbydog Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Er ute etter det samme selv;) jeg skjønner hva du mener=p Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 leter etter det jeg og, men har funnet fint lite. Qteken sin høyttaler er jo god for en del, men med en gang den havner i lomma virker det som om den blir mutet. Samme med f.eks. tomtom og bil. Hører man på musikk kan det gå skeis hvis tomtom skal varsle noe viktig :/ (pois f.eks.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå