Howard Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 SanDisk har lansert m200-serien, som støtter SD-kort og kommer i kapasiteter inntil 4 GB. Les mer Lenke til kommentar
meastp Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Denne skulle hatt .ogg-støtte. Da hadde den vært perfekt. 4GB holder for en del sanger + hørespill/lydbøker til ferien. Siden den går på standard batterier er det en smal sak å bytte dem ut når man er på ferie. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Det var søren meg på tide! Nå har jeg gått og ergret meg i et års tid over at det er flash minne tilgjengelig i 4GB, men produsentene gidder ikke å sette det inn i spillerene sine. Endelig kom den siste spikeren i kisten til harddisk baserte spillere, i alle fall for mit vedkommende. Nå har Flash spillerene: -overlegen batteritlevetid -langt mindre størrelse -du kan overføre sanger fritt uten irriterende og tungvint software -og du har nå endelig romslig med lagringsplass! Er enig med han ovenfor meg: Gledere meg til konkurrentene får fingeren ut og lanseser sine modeller. Vil bli overrasket om iRiver ikke gir ut en med OGG støtte. Ser nesten ut som det kan blir julepresang på meg selv i år. Endret 8. oktober 2005 av squabbish Lenke til kommentar
Berntzen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg ville kjøpt meg en iPod Nano istedenfor denne modellen med 4GB minne jeg... Er jo ca. like stor, og koster nok ca. det samme også, men er absolutt bedre pga brukervennligheten... Lenke til kommentar
meastp Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg ville kjøpt meg en iPod Nano istedenfor denne modellen med 4GB minne jeg... Er jo ca. like stor, og koster nok ca. det samme også, men er absolutt bedre pga brukervennligheten... Tja.. Er tvungen software/driver brukervennlig? (SanDisken var vel driverløs?) Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg ville kjøpt meg en iPod Nano istedenfor denne modellen med 4GB minne jeg... Er jo ca. like stor, og koster nok ca. det samme også, men er absolutt bedre pga brukervennligheten... Tja.. Er tvungen software/driver brukervennlig? (SanDisken var vel driverløs?) Akkurat det jeg prøvde å få frem i posten min. Det nydelige med Flash baserte spillere er nettopp det at du kan ta den med hvor som helst, plugge den inn i USB inngangen og bare dra filer frem og tilbake som du føler for. Mulig Berntzen mente brukervenlighet som i menyer O.L. og der er sikkert Apple fortsatt på topp, men jeg ville ikke ofret "plug-n-play", liten størrelse og bedre batteri til fordel for en iPod. Edit: Her er forresten en Spiller som passer avataren din: Endret 9. oktober 2005 av squabbish Lenke til kommentar
meastp Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 muligens OT: avataren min er ikke noe jeg har funnet på selv, men musikCube, en mediespiller. Synes den var ganske bra. (ser jo at de har fått seg logo nå, så kanskje jeg skal bruke den isteden. Lenke til kommentar
sauhund Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Er det noen som vet hvor bra kvaliteten er på diktafonen? Greier den å ta opp i 128Kbit/s? Kjipt med en diktafon som kun greier 8 bits mono. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå