b-real Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har hatt en full person som kom inn kjellerdøra før, men han stjelte ikke noe. fattern jaget han ut. Jeg sov igjennom hele driten, jeg sover så sykt tungt at det skal en del til for å vekke meg Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg hadde ikke låst døren og lå og snorket. Da var det noen som gikk inn, tok med seg litt av hvert og gikk. Jeg sov gjennom hele seansen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Cowheigen skrev: Det er langt mellom de som kan levere alarm direkte til politi, og det er vel bare stort sett "overfalls-alarm" som går rett hjem hos politiet. tror at selv store internasjonale konsern, har et lite vaktselskap i ryggen (hafslund, falc, securitas etc), som behandler alle alarmer som er blitt utløst, og vurderer fortløpende om politi skal rykke ut. Jepp, det mener jeg også.. De fleste store konsern har egne vekterbiler som kjører ut til alarmstedet og deretter vurderer om Politiet skal tilkalles. De ringer jo også alarmstedet først, men om det er en innbruddstyv som tar telefonen, så er det klart Politiet blir tilkalt.. Endret 7. oktober 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ikke hjemme, men en gang når vi var hos tante prøvde en og bryte seg inn vinduet som sto på gløtt på det rommet der jeg og fadern sov. Både jeg og fadern våknet med en gang, fadern var kald og rolig mens jeg hadde panikk. Akkurat når fyren startet og få opp vinduet sa fadern "Hadde ikke døra vært mye enklere?", tror aldri jeg har sett en person springe så fort før. Var vel 10 år når dette skjedde, hadde det skjedd den dag idag hadde jeg ventet til han kom inn før jeg hadde gitt han en god omgang juling. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Noen (antagligvis noen gutter i nabolaget) stjal alt ølet og brennevinen vår for et år eller to siden. De tok rubbel og bit, så alle de gode årgangsvinene osv mamma og pappa hadde spart på, gikk med til helgefyll for noen ungdommer. Også vok noen lufgæværet vårt på hytta for mange år siden. Det var det eneste de fant der, så de fant ut at litt roting kunne være gøy, så det var spruta olivenolje over hele hytta... Edit: Hehe, kom til å huske på en episode fra da jeg var valdig liten. Vi skulle på fjellet en helg. Bilen var full av mat og dirkke. Mens vi var i leiligheten vår, sneik noen seg inn i parkeringshuet og brøyt opp bilen og tok all alkoholen og andre godsaker. Grønnsakene var det eneste som var igjen Endret 7. oktober 2005 av shadowlands Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Bor på et veldig lite sted hvor innbrudd nesten er et fremmedord så...Nei, ingen innbrudd hos oss. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Seff har vi hatt innbrudd... En narkis kom hit og tok med seg endel smykker og litt penger... Og rota verre... Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tonio skrev: Det har blitt er par sykkler borte, men ikke noe mer. Samma her.. Jævla polakker Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nope ikke enda, men gleder meg til et evt innbrudd. Vi har mange pistoler, og alarm faenskap på gulvet eller noe. Bir jo et helvetes til bråk da. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Vi trodde vi hadde hatt innbrudd, det var noen ting som ikke sto der de skulle stå, men det var bare jeg som hadde gått i søvne. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 NorthGarden skrev: Vi trodde vi hadde hatt innbrudd, det var noen ting som ikke sto der de skulle stå, men det var bare jeg som hadde gått i søvne. Er kos å gå i søvne. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 kårekårelimihåret skrev: Tok en fyr på fersken da han var på vei inn i bilen min. Jeg knakk nesa og armen hans du er min helt! jeg hadde gjort det samme Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Nei, kan ikke komme på noen innbrudd i hele slekta... Det må da være noe? Får spørre litt rundt... Jo, kom på noe: Faren min satt fra seg sykkelen sin på utsiden av huset til en kamerat av seg, han skulle inn til han og hente noe, og to minutter etterpå var den vekk. Han fant den igjen et par dager etterpå. Enda en: Vi hadde en jolle som lå ved et vann; En dag vi skulle ut i den var den vekk, og tre uker seinere fant pappa den mens han var ute og jobba i parkvesenet. Endret 7. oktober 2005 av Koffert Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 har blitt frastjålet 2 sykler, den ene kosta 8k. ellers, ingen innbrudd i huset. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tonio skrev: Det har blitt er par sykkler borte, men ikke noe mer. Samme med meg... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) når jeg var 10 år elns så hadde noen brutt seg inn hos oss mens vi var i spania og bøffa et videokamera (ganske dyrt i 95) og en safe med en del penger i (pappa drev dagligvare butikker og oppbevarte litt hjemme iblant) de rota og rundt på rommet mitt men tok ikke sparegrisen med 1000kr og hos mormor og morfar har det vært innbrudd 8 ganger de siste 15 åra. og så var det noen gærne miljø aktivister som la en brannbombe under bilen vår mens den var parkert rett utenfor huset vårt, men den sprengte ikke da. Endret 7. oktober 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Storesøsteren min stjeler ting fra meg hele tiden, men tviler på om det teller helt. + en dritt av en fyr stjal mobilen min i byn engang. Hviste hvem det var, politiet gjorde ingenting Endret 7. oktober 2005 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Vi hadde en som stjal sykkelen min... Og en som hadde tenkt seg inn, men jeg skremde han vekk, det var mørkt inne og jeg var ute og "lekte" og da var han på trappa! jeg bare gikk ned, nemen hei, besøk så sent liksom og da sprang han Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kun i den gamle varebilen til faren min. CD-spilleren ble stjelt og forsterkerene ble slått i stykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå