XE800 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 La inn bestilling hos dem i går (torsdag) klokka 12:15. Fikk nå på morgenen beskjed om at utstyret ville komme på døra mellom 17-21 i dag! Normalt ville jeg ikke klagd på slik effektivitet, men jeg hadde altså ringt kundesenteret deres og fått bekreftet at pakkene ville være hos meg på mandag, som er dagen jeg får pengene jeg trenger for å betale... Nå er med andre ord gode råd dyre. Må skaffe meg 11.000 til ikveld! Nå skjer det vel ikke annet enn at Posten tar pakka med seg til nærmeste postkontor og så får jeg hente der senere (+betale gebyr, seff), men vi snakker svææære pakker her og jeg har ikke bil. Med andre ord, DERE må låne meg 11.000. På forhånd takk. Dere skal få diplom og alt. Come ooon. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Bra at komplett er effektive, de er ikke kjent for det(men det bryr jeg meg ikke om). Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 /passes out 11k, Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 /passes out 11k, Er immun mot jedi mind tricks, så de penga "så" jeg ikke noe til. Men kanskje det funker på eh, betalingsterminalen til postmannen? ;P *lett skeptisk* Lenke til kommentar
Peter Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 De siste dagene nå har jeg bestilt en del fra komplett, og man skulle neste tro de har avtale med Posten. Mens netshop har pakker liggende over 24 timer på postterminalen i oslo, så bli kompletts pakker nesten allitd kjørt ut samme dag. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tja, det kommer vel an på hvor heldig du er, for meg har det vært motsatt. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Er det ikke en Murphy's lov eller noe Har du ikke penger, kommer den dyre pakken med en gang Har du penger, kommer ikke pakkene. Når du har brukt opp pengene du hadde når pakken ikke kom, så kommer den dyre pakken med en gang! Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Har du ikke penger, kommer den dyre pakken med en gang Har du penger, kommer ikke pakkene. Når du har brukt opp pengene du hadde når pakken ikke kom, så kommer den dyre pakken med en gang! Hehe, høres kjent ut! Forøvrig løste det seg, banken tillot at jeg overførte noen lapper fra BSU-kontoen. Jippi! No ska det power-spelast! Endret 7. oktober 2005 av XE800 Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Forøvrig løste det seg, banken tillott at jeg overførte noen lapper fra BSU-kontoen. Jippi! No ska det power-spelast! Passe deg så du ikke får smell på skatten på grunn av den snille banken Om jeg ikke tar helt feil så er dette uttaket brudd på BSU-reglene, noe som skal medføre at du får tillegg i skatten for 2006 tilsvarende det skattefradraget du har fått av uttaket. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Forøvrig løste det seg, banken tillott at jeg overførte noen lapper fra BSU-kontoen. Jippi! No ska det power-spelast! Passe deg så du ikke får smell på skatten på grunn av den snille banken Om jeg ikke tar helt feil så er dette uttaket brudd på BSU-reglene, noe som skal medføre at du får tillegg i skatten for 2006 tilsvarende det skattefradraget du har fått av uttaket. Oi. Men jeg får jo penger på mandag som jeg seff setter rett in på BSU-konto'n. Sikkert ingen som legger merke til at det var litt mindre der et par dager. Tror forresten banken vet hva den gjør. Når jeg sjekker BSU-kontoen så er det alltid en passe stor del som står oppført som "disponibel". Tror det betyr at summen ikke offisielt regnes som BSU-spart før ved nyttår. Endret 7. oktober 2005 av XE800 Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Berre litt ot iforhold til BSUen. Skattefritaket gjelder pengene som er satt inn før årskiftet det året ein er i, så om du har satt inn 11k på bsu i år kan du ta dette ut igjen utan å få smell, men å ta ut meir enn kva du har satt inn det året skal ikkje vere mulig (og det vil vere eit brudd på vilkåra for BSU-kontoen) On Topic: Leveringa er jo også litt opp ti posten, men komplett har vore ekstremt effektiv i å få denne ordren ut av lageret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå