Gå til innhold

Tråden for Paintshop Pro X

ze5400

Anbefalte innlegg

Etter å ha brukt Jasc Paintshop Pro 7, 8 og 9 var jeg skamfornøyd, og mente at her har man ett produkt som er steinsolid. Men akk. Som vi vet er Jasc kjøpt opp av Corel, som da har vært kjent for å ha alt for mange baller oppe i luften på en gang. Aner ikke om det er noe i det lenger. Men til saken: Da jeg satte meg ned for å teste Corel Paint Shop Pro X hadde jeg høye forventninger! Det var trist det synet som møtte meg, følte på en måte at de hadde ødelgar alt det Jask hadde bygd opp på 9 generasjoner bilderedigeringsprogramner. Det føre enkle brukergrensesnittet lignet nå til forandring Office 2003 i en meget forvirrende utgave. I tilleg hadde de lagt til en instant help venstre del av sjermet. Følte at den sto å maste på alt jeg gjorde. Kunne fjernet den. Men fjernet heller PSPX!

Kom med deres menigner!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp lastet ned Coral PaintShop Pro X trail versjonen.

Innstallerte det,laget til en online konto.fikk kjørt igjennom installasjonen.når det var ferdig så startet jeg programmet men ingenting skjer. når jeg sjekker i task manager så ligger programmet der men det starter ikke..:-(

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Ikke enig med trådstarter her. De har gjort en del kosmetiske forandringer, og det tar seg jo bare penere ut. Menyene er fortsatt de samme, og effektene er de samme pluss en del forbedringer. Selv om Corel har kjøpt opp Jasc Software, trenger ikke det bety at det ikke er de samme folkene som fortsatt lager programvaren.

Jeg anbefaler alle å prøve deres siste versjon, Corel Paint Shop Pro XI.

Lenke til kommentar

må si meg enig med neitakk her ja. Jeg har brukt Paint Shop Pro en lang stund. Har aldri fått meg til å skifte over til Photoshop selv om mange sier jeg gjøre det. Har ikke prøvd versjon XI, viste ikke at det hadde kommet en ny versjon engang... Men versjon 10 fungere fint hos meg. Den kosmetiske oppgraderingen plager meg ikke i noen stor grad. Det er jo tross alt samme menyene og snarveistastene slik som neitakk sier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...