staljin Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei, Vil bare gjøre dere oppmerksåm på at linken til ANBEFALINGER ikke fungerer. Når man trykker på den blir man sendt tilbake til HW.NO startside. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg bruker firefox, og jeg blir ikke sendt tilbake. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Opera her, ikke noe problemer her. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg må si meg enig, den fungerer ikke i IE, men gjorde det i Opera. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kanskje de prøver å få de som bruker ie til å slutte med det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kanskje de prøver å få de som bruker ie til å slutte med det? Ville i så tilfelle være eit meget bra tiltak! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg fatter IKKE hva dere snakker om, for linken fungerer helt fint i IE her... Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Funker ikke med IE her.. men med firefox så Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) IE, samme her.. EDIT: Merket nå at det står http://www.hardware.no/artikkel ja.. Endret 7. oktober 2005 av Surre Sprett Lenke til kommentar
sjaa Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Funker ikke med IE, men opera funker fint.. Følgende adresse vises i IE når hovedsiden vises : http://www.hardware.no/artikkel/ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg fatter IKKE hva dere snakker om, for linken fungerer helt fint i IE her... Gjør den ikke her Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Der fikk jeg reprodusert det ja, men vi driver og sjekker det opp nå. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Jeg får enkelte ganger denne feilen ved bruk av IE6. Det gjelder, så vidt jeg kan se, alle lenkene. Endret 7. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 For å oppklare saken helt og holdent; Det skyldtes at noe feilet etter at vi endret linkstrukturen for siden og der ble det en redirect til "", altså ingen ting. Uten at jeg gadd å kikke mer på det enn å bare fikse det så skjønner jeg ikke helt hvordan ff/opera etc klarte å få den linken til å fungere, da det faktisk ikke skulle la seg gjøre (eneste mulighet ville vært å vise en cachet versjon for anbefalinger-siden om nettleseren har en cachet versjon for den url-en). Men, det som betyr noe er at det fungerer nå. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Fungerer fint i Opera. Edit: obs. sorry, leste ikke det Findus skreiv :\ Endret 8. oktober 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå