Gå til innhold

Hvem sitter med Razer Copperhead her?


Anbefalte innlegg

Bestilte nettopp en Razer Copperhead jeg fra databutikken.com

Sitter selv med en Razer Diamondback nå, så egentlig er det vel ingen grunn i å kjøpe en copperhead, men må bare ha en, Razer musa mi begynner å bli relativt slitt uansett.

 

Men værtfall vis noen her allerede har gått til inskaffing av en razer copperhead, hva syns dere om musen? og hva slags musematte bruker du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen fler? musen er vel såpass ny nå at det sikkert ikke er mange som har gått til kjøp av en, men jeg gleder meg til jeg får min, skal bli digg å se hvordan den er i forhold til min gamle Razer Diamonback, selv om det sikkert ikke er noe stor forskjell, om det i det hele tatt er noe forskjell da, som er merkbar.

Lenke til kommentar
hehe, litt av en skrytepost. Du får slenge inn en omtale når du får den, så ikke denne posten er helt meningsløs. :!:

Skryte post? ja vel... da har vi to helt forskjellige oppfatninger av hva å skryte betyr.

Vis du leser førsteposten min så ser du at jeg spør om hvem som har fått musen allerede og hva dere syns om den, og det å si at jeg også selv har bestilt den er vel ikke å skryte akkurat...

Lenke til kommentar

Har fått min Copperhead nå, men vet ikke helt hva jeg skal si om den, selve musen funker fint, er vel lite forskjell fra Diamondback vel og merke, men sliter veldig med at musen ikke reagere igjen etter at jeg pcen har vært slått av litt, og når jeg da starter pcen og jeg er inni Windows så funkere rett og slett ikke musen, så jeg må da plugge den ut og plugge den inn i igjen, irreterende...

Så lurer på om dere kansje viste noe om dette? vis det hva?

Lenke til kommentar
Har fått min Copperhead nå, men vet ikke helt hva jeg skal si om den, selve musen funker fint, er vel lite forskjell fra Diamondback vel og merke, men sliter veldig med at musen ikke reagere igjen etter at jeg pcen har vært slått av litt, og når jeg da starter pcen og jeg er inni Windows så funkere rett og slett ikke musen, så jeg må da plugge den ut og plugge den inn i igjen, irreterende...

Så lurer på om dere kansje viste noe om dette? vis det hva?

4995265[/snapback]

 

Jeg opplever også at Razeren av og til ikke reagerer,

 

Forøvrig er musen helt digg ;)

Endret av _Marillion_
Lenke til kommentar

Har hatt Copperhead'en en stund nå, og må si meg litt delt fornøyd. Heldigvis ser det ut til at jeg har fått den til å funke helt fint nå, men har hatt noen problemer.

For det første, så sto det ofte "Mouse not plugged in" i Razer kontrollpanelet, og jeg måtte reinstallere driverne, og oppdatere til en ny versjon av driverne.

Hadde fortsatt problemet med "Mouse not plugged in", men fant idag de nyeste driverne (v6.08) og la inn disse. Ifølge Razer skulle de fikse en del bugs, noe det ser ut til å ha gjort. En annen bug som jeg hadde var at musa en del ganger lagget en del, men etter å ha lagt inn v6.08 har det funket plettfritt.

 

Anbefaler alle som opplever problemer med musa å prøve å legge inn de nyeste driverne, som forhåpentligvis fikser feilen(e).

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med musa, den sitter godt i hånda og designet er jo nice.

 

Link til nyeste driverne: Her

Lenke til kommentar

Angående det med at musa iblant ikke funker: Jeg har hatt problemer med at musa ikke har fungert iblant når jeg har skrudd på PC'en. Da må jeg koble fra musa, og koble den til igjen. Da funker alt fint helt til neste gang jeg slår maskinen av og på igjen.

 

I mitt tilfelle får jeg kun dette problemet dersom jeg kobler til musen gjennom en USB-hub (har prøvd 2 forskjellige hubber, begge med egen strømforsyning). Kobler jeg musen direkte til PC'en, får jeg aldri dette problemet.

 

Så de av dere som har musen koblet til en USB-hub, kan jo prøve å koble musen direkte til PC'en istedet, dersom dere har problemer. Musen min er forøvrig en Razer Diamondback.

Lenke til kommentar

Er ganske skuffet over musen. Den lagger hele tiden, og hver gang jeg starter opp maskinen må jeg dra ut USB'en og sette den inni igjen. Den glir også dårlig! (samenlignet med feks razer diamondback plasma)

 

Har prøvd de nyeste driverene men lagger er der fortsatt. Kan det være noe med pcen min, eller er det noe gale med musa?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk min Copperhead for et par dager siden. Er utrolig fornøyd med den :)

Er bare snakk om tilvenning nå. Har jo tross alt brukt samme mus sammenhengende de siste fire årene :p

 

Jeg bruker Copperhead på en func surface 1080, og den er guddommelig deilig å bruke :love:

Endret av noseh
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Det er forskjell på folk sier jeg. Nei, Diamondback slår alt uansett sier han

5180170[/snapback]

Vel, han tar feil. Det er mange som foretrekker f.eks. MX518 fremfor Diamondback, selv når de har prøvd begge deler. Det finnes også mange som rett og slett hater mus med ledning, så dermed er Diamondback automatisk uegnet siden de utelukker alt unntatt trådløse mus.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg sitter med en nå :D

 

Fikk min igår, og så langt må jeg si jeg er KJEMPE fornøyd. Denne banker MX510 langt ned i gjørma nå ass. Liker enormt de blue ledsene. Og for en respons da gutter, når det er på maks. Trenger ikke å røre på musa for at muse pekeren skal reise ifra Iraq til USA.

 

Sitter med den på ei Razer eXactMat. Og for en kombinasjon da.. Helt vilt.

 

Så jeg vil anbefale denne på det alldeles sterkeste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...