Ostepølsa Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Blæh, ZSN blir lagt på is før det engang er oppe.http://www.hardwareasylum.com/forums/showthread.php?t=766 Overklokk og stoolman går over til hardware asylum teamet Men det er ingen som har sagt at SZN er dødt....Noe det heller ikke er .. dette er en disposisjon for å øke kjennskapen til våre brukernavn internasjonalt.. Hjemme er vi SZN Sa heller ikke at det var dødt, du vet at når ting blir lagt på is, kan det godt tines opp igjen Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Stoolman er min gud min, engel, min sankt og min gudssønn Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du er helten min Stoolman!! Utrolig bra klokk! Håper du får bra resultat på 670 og da (Hvis det var det det var?) Stå på! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 veldig bra, godt jobba! men var ikke mulig å slenge opp noen bilder av denne ekstreme kjølingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå