stoolman Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jaja...da satt den endelig.. og en siden en "ulykke" sjelden kommer alene ble det hele to verdensrekorder på meg i kveld.. Dette var den høyeste hastigheten som det var mulig å benche på..Resultatet er litt preget av dårlig hastighet på minne.. Så følte jeg meg frem til den høyeste stabile hastighet på prosessoren.. vedensrekord Intel Pentium 4 650 Denne prosessoren var meget kritisk til temperatursvingninger.. derfor måtte jeg bruke tørris, for så å spe på med litt nitro.. Holdt temp ganske jevnt på -110 grader.. Nå skal sant sies at det er ingen andre som har benchet frem noe resultat på denne prosessoren..Men nå har jeg gjort det.. Resultatet ble jo ikke så veldig shabby det heller.. Så var det den andre rekorden jeg satte nå i kveld.. Dette er jo noe for dere som klokker dual core.. 5317mhz på en 840EE prosessor er jo ikke så dumt... På denne prosessoren var det benchet fra før.. Rekorden var før holdt av FUGGER med 4906 mhz. Dette er mannen som eier Xtremesystems.org... Smakte godt med over 400mhz over hans resultat Her er rekorden.. Verdensrekord Intel 840EE Nå har jeg en ny 670 på vel.. så det kan bli spennende å se om den vil høyere enn den forrige.. Men før det.. er det Dothan tid... Cheers! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) konge, prøvd å kjørt noe pcmark med 840'n? Edit: "More to come... I am now focusing on my new Dothan 780 which does close to 4GHZ bencable at only 1,6V..." :| håper du greier og presse den enda litt til. Endret 7. oktober 2005 av Sink Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Gratulerer så meget sturla! Smått heftig den dualcore-klokken. Edit: Hvor høy spenning hadde du på EE 840? Endret 7. oktober 2005 av Kamerat Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har bare en ting å si jeg Stoolman: Respect man.... Vil se 3D mark 01 over 45K Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Gratulerer! Det fortjente du. Du må prøve Pcmark med 840en Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Flott resultat det der. Alltid kjekt når Noreg får nye verdsrekorder, og spesielt når det er folk frå forumet som står bak. Lykke til vidare. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dritfett.. Lykke til videre.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Grattulerer Dette ble ett kakk i hodet til de som tvilte på dere, dette viser iallefall at dere virkelig har muligheten til noe stort Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 respekt! Bra jobba hadde aldri fått til noe sånt akkurat....keep up the good work man!! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kjempe jobb. Gratulerer! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Gratulerer, står stor respekt av dette Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det der er ikke noen verdensrekord, det var en japse som klokka en p4 til litt over 7.3Ghz og fikk litt over 17 sek på superpi. Her er tråden: http://discuss.futuremark.com/forum/showfl...b=5&o=0&fpart=1 Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 vedensrekord Intel Pentium 4 650 Verdensrekord Intel 840EE Han sa aldri noe om at de har rekorden på verdens høyest klokkede prosessor. Det der er absoulut en verdensrekord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå