Gå til innhold

Bush: "Gud ba meg angripe Irak"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å ta livet av Bush løser nok lite. Det er hele høyresiden som bygger frem dette, ikke kun Bush som person. Han har mange bak seg, politiske organisasjoner, kristenkonservative/ekstremistiske organisasjoner, "thinktanks", pro-israelerne, hele den republikanske garde....

5039940[/snapback]

 

For ikke å snakke om de flere politiorganisasjonene. Nå kan CIA gå inn på bibliotekenes databaser for å finne ut hvem som lånte hva, og hva som ble lånt ut til hvem :roll:

 

Folk forsvinner bare helt sporløst verden over. De blir bare arrestert på en flyplass et eller annet sted i verden, og ingen hører fra dem. De kjører bare avgårde rett til Guantanamo, uten å bli stilt for noen domstol eller retsvesen.

 

Litt old news men...... For et halv årsiden var det to karer som ble frifunnet fra terrorankalger, men nå vil ikke amerikanera slippe dem ut fordi de kan ha blitt påvirket inne på guantamo.

Lenke til kommentar

Men nå er jo ikke CIA helt uavhengig heller da, de har jo også folk over seg.

 

Mange av dem på ytterste høyre er ganske enige med de på ytterste venstre i USA.... Ikke nødvendigvis om de samme sakene da smile.gif

Hva mener du er ytterste venstre i USA da? Jeg er redd jeg ikke følger deg helt her... såvidt jeg vet følger ikke det amerikanske kommunistpartiet den ytterste høyre fløy på særlig mye... eller Chomsky for den del...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
,21/10-2005 : 13:13]Noen skjøt Kennedy. Hva med Bush?

5038045[/snapback]

Som flere har påpekt nå: CIA har ikke lov til å operere innad i USA (lenger)

:tease:

5055823[/snapback]

 

 

Vel, det hjelper jo lite når man har NSA, HSO og ett X antall andre like mektige og korrupte organer som har lov til å operere innenlands.

I tillegg, at CIA ikke har lov, det er utad, hva CIA gjør uoffisielt er det ytterst få som har kontroll på, ettersom CIA kan hele tiden påberope seg masse direktiver som beskytter dem fra å informere offentligheten om noe som helst.

Det ville ikke overrasket meg hvis CIA har 10+ operasjoner pågående innad i USA for øyeblikket.

Endret av Mr.Locke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...