DeeTee Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Finnes det noen mulighet for å få bildene over fra kamera via USB, og ikke SERIELL i WinXP? Jeg har prøvd på utallige ting, og ingenting fungerer, Camedia Master 2.51 fungerer heller ikke. Får vel kanskje bare anskaffe en kortleser ? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg har et C404 og der var det bare å kople USB kabelen på, og så gikk det med en gang. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg har forsøkt med både C-1 og C-220 med Windows XP, og i begge tilfelle dukket kamera opp som en ekstra disk, hvor man kunne kopiere bildene over til lokal harddisk. Dersom dette ikke funker, sjekk kamera på en annen PC for å se om det er feil på kamera. Dersom kamera er OK, sjekk at USB-porten på PCen er enablet og i orden (prøvd med scanner på USB?). Lykke til! Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Neinei, alt annet fungerer - lurer bare på dette spesielle kameraet.. Den finner bare kamera som C3030z (ukjent enhet) men fungerer ikke i Camedia Master å dra over bildene liksom, og den dukker ikke opp som noen ekstra disk.. Det som er problemet.. Gammel modell vet du.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hmm, manglende kompatibilitet? Kanskje kamera er laget før USB-standard var 100%..... Har du sjekket kamera på annen PC? Med litt flaks....... Hvem vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå