TQfflus Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) skal ha en pc mest til spill emn litt arbeid og vanlig bruk: · SOFTWARE: · · Nero Express 6.0 Norsk/Engelsk Programvare OEM · CyberLink DVD Solution 3.0, 6Channel,OEM · MS Royalty Works Suite 2005 bundle No, Sv, Fi, Da · Norman IC,1 år lisens, Virus Control, Firewall OEM · Musmatte Blå 4/6mm Tilbehør · Støtsikker PC-eske · SoftThinks Installasjons og recovery programvare, · Microsoft Win XP Home SP2 Norsk,Ink.CD, Komplett, KABINETT Cooler Master Wave Master Sølv Kabinett Aluminium (Uten Strømforsyning) PSU Hiper Strømforsyning ATX 480W Sort, Type-R, 120mm Fan, 14dB, 20/24pin HOVEDKORT Abit KN8, nForce4, Socket-939, ATX SATA, GbLAN, Raid, DDR, Lyd, PCI-Ex16 PSU AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte RAM Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB SKJERMKORT XFX GeForce 7800GT 256MB GDDR3 PCI-Express, Dual-DVI, VIVO, 450MHz harddisk Seagate Barracuda 7200.8 250GB SATA 8MB 7200RPM NCQ DISKETTSTASJON Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort Floppydisk Intern MULTIKORTLESER AC Ryan USB2 multikortleser , for CF I/II,SM,MMC/SD,MS,Xd Brenner Sony DVD-brenner DWQ28AB2 IDE OEM Black DVD+R/+RW and DVD-R/-RW (Dual Layer) Mus: Logitech MX518 Optical Mouse, USB, PS/2 TASTATUR Microsoft Black Value Pack 2.0 Keyboard, Med Optical Mouse, USB, PS/2, Zoom OEM SKJERM Samsung 19" LCD Syncmaster 913V TC099 PRIS: kr 14128 prisen er absolut max mere har jeg ikke råd til alt er fra komplett.no takker for alle svar Endret 8. oktober 2005 av kriss99 Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) jeg vil anbefale G5 eller Copperhead. har copperhead selv og det er beste musen jeg noen gang har hatt. og kanskje liten vits å kjøpe et tastatur der det følger med mus, når du likevel skal kjøpe annen mus. Jeg har samme disk som deg og den er finfin. har ikke windows osv på den da Endret 7. oktober 2005 av Bojah Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) jeg vil anbefale G5 eller Copperhead. har copperhead selv og det er beste musen jeg noen gang har hatt. og kanskje liten vits å kjøpe et tastatur der det følger med mus, når du likevel skal kjøpe annen mus. Jeg har samme disk som deg og den er finfin. har ikke windows osv på den da jeg har ikke mye valg her det er en pakke jeg har valgt litt ekstra på og det blir dyrere og kjøpe uten mus og velge andre tastaur dessuten trenger jeg en mus til den andre dataen den jeg har er litt vel slitt g5 muse er litt dyr 14000 er smertegrensa skjønner du men den er dødsfin den musa og så kan du regulere vekta på den Endret 7. oktober 2005 av kriss99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det så helt greit ut det der, eneste jeg ville satt fingern på var hden. Kjøp deg en SATA med 16mb cache, du får vel de for samme prisen vil jeg tro. Maxtoren i signaturen min er et godt valg. Skal du game ville jeg gått for et tastatur med ledning, og de får du billigere og bedre enn det Microsoftcrapet der. Og kjøp den for guds skyld uten den programvarepakka!! ;-) Hvis du kan skru litt selv ville jeg dessuten benyttet meg av hardware sin prisguide, du sparer fort masse penger på det oppsettet der. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Siden når ble musematte software? Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 kanskje bedre ram?, du har et bra oppsett, men det kan hende at billig-ram kommer til å trekke ned ytelsen. og hvorfor all den softwaren?, det meste kan lastes ned gjennom www.download.com de er trial/shareware, men funker like greit Lenke til kommentar
BKB Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Finnes mange bra brenneprogram, Media avspillere, virusprogram etc som er freeware ja. Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Fintfint oppsett, dette her Kristian. Håper du blir fornøyd med ny-pc'n. mvh. Marius E. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 har du set denne til KR 700 Hiper Type-R strømforsyning 580W Sort http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=14778 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Forslag til ny emnetittel: Ny PC, er dette oppsettet bra? Men hvor på komplett finner du "SoftThinks Installasjons og recovery programvare"? Ble nysgjerrig nå.. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Forslag til ny emnetittel: Ny PC, er dette oppsettet bra? Men hvor på komplett finner du "SoftThinks Installasjons og recovery programvare"? Ble nysgjerrig nå.. det følger med i din side sin gamer pc pakke helt rett med emnetittelen skifta den :!: Endret 7. oktober 2005 av kriss99 Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Siden når ble musematte software? sant sant tabbe Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 jeg hadde bytta ut sony brenneren med en benq eller nec brenner. de to er de ledende brennerene på markedet nå. og jeg tviler på at sonyen er billigere enn nec'en også Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Jeg syntes det oppsettet så greit greit ut. Jeg ville nok ikke gått for Sony når det kom til optiske drev, men det tror jeg egentlig har mer med personlige preferanser å gjøre. Lykke til med maskinen! edit:skrivefeil Endret 8. oktober 2005 av rasgar Lenke til kommentar
T2 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Bytt ut Hiper strømforsyningen med MIST 500 Watt. Den er mer stillegående. Jeg har begge selv og er mest fornøyd med MIST'en. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 men hiperen er bra nok og lydløs nok til at det er verdt å spare de 200 kronene. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 men hiperen er bra nok og lydløs nok til at det er verdt å spare de 200 kronene. Jeg synes ikke det. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 har bestilt nå får den over helga med bare en forandring kabinettet Cooler Master Cavalier 3 Kabinett Sort Aluminium¨ takker for alle svar og tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg