REKTOREN Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei.. Sitter og prøver å reinstallere windows. Altså slette alt gammelt og hive innpå alt nytt Men hvis jeg skal det så må jeg oppgi "administratorpassord", som jeg ikke har en eneste anelse om hva er. Så jeg lurer på om det er noen her som vet HVORDAN jeg finner det.. Eller som allerede vet passordet?? GRUNN TIL RESOFTING: Se innlegget til: REKTOR Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du trenger da ikke det gamle passordet for å formatere, bare putt i CDen når du starter opp så sletter du disken du har windows på der.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kanskje du har valgt 'R' for Recovery Console? Der kan man bli spurt om passord. Men du har vel ingen grunn til å bruke Recovery Console. Trykk heller Enter for å installere. Lenke til kommentar
REKTOREN Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ok.. skal prøve.. Å ja; jeg trykte på R for sånn slags "reparering" for jeg trodde at vis jeg bare trykte på sånn at jeg innstallerte Windows på nytt, la den seg oppå den gamle og jeg fikk dobbelt opp med windows Men som sagt, skal prøve. Og hvis jeg ikke poster noe inlegg her i løpet av dagen, gikk det sikkert ikke så bra Lenke til kommentar
war2war Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lese er en bra ting, står ganske tydelig hva du skal gjøre etter du har boota opp cden. Lenke til kommentar
REKTOREN Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Joa, jeg gjorde det som jeg fikk beskjed om helt til når jeg skulle starte opp windows. Så kommer det opp en melding om at windows ikke kan starte opp fordi en fil mangler eller er skadet. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du får prøve en gang til. Det kan være at disken har en dårlig sektor, så det kunne vært lurt å kjøre chkdsk /r. Er det mulig å komme inn i Recovery Console nå? http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;EN-US;314058 http://support.microsoft.com/?kbid=308402 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå