Espein Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Jeg såg på kabinetter idag og blei STOR forelska i ThermalTake Shark kabinettet jeg kom over. Noen som har hatt eller har dette? Kan dere fortelle meg hva dere synest om det? -Kvalitet -Verdt penga? -Fortell alt dere vet om det Hadde vært kjempe fint vist dere gjorde det for jeg vurderer og kanskje kjøpe det senere. Den fikk jo ganske bra kretikk i den testen som jeg linka over her. Takk. EDIT: Dansk test av kabinettet Endret 7. oktober 2005 av Ludacris Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har ingen erfaringer om dette Thermaltake kabinettet, så jo lovende ut i fra testen da.. Har selv Thermaltake Soprano, tt generelt er jo lett og bygge i. Kvaliten pleier også og være veldig bra. Thermaltake har en del smarte løsninger da.. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 så en som hadde en sånn på united party. Og det var drit fint! Ser enda finere ut i virkeligheten en på bildet! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen flere eller som vet noe om det? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) er rimelig populært det kabinettet ! er du ny innen pc bygging er ikke dette noe dårlig valg, den ser bra ut, lett å bygge i, god plass, ikke alt får tungt heller ! ville nokk gått for denne om du bygger første gang ! Endret 9. oktober 2005 av Damination Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 er rimelig populært det kabinettet ! er du ny innen pc bygging er ikke dette noe dårlig valg, den ser bra ut, lett å bygge i, god plass, ikke alt får tungt heller ! ville nokk gått for denne om du bygger første gang ! ...fordi etterhvert setter man mindre og mindre pris på disse egenskapene.. eller?? Nuvel... -P- Lenke til kommentar
Damination Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 det er opptil hver enkelt Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har dette kabinettet og er stor fornøyd! Liten oversikt over fordeler/ulemper med Shark black: Fordeler: - Fett - Stilrent - Gode standard vifter! Pumper luft som bare fy! bråker litt på 12v da men sett de på 5v så pumper det luft og er stille - Gummi isolerte harddisk holdere - Lett og bygge - HK brett som du kan skyffle kabler under - God plass og sette sammen på! - Ser rått ut med Plexi på sida! - Laget av 1mm alu - Plass til viftekontroll med lukket dør! Har selv den gamle verisionen av Sunbeam Rheobus (schvæære knotter" går igjen uten probs Ulemper - Døra stenger lufta - Savner mulighet for 2 psuer - Dårlig plass til 120mm i topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå