Gå til innhold

Hvilke grafikkort til min pc

GeirL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så på noen tester på skjermkort for noen uker siden. Kom frem til at 7800GT var 20% raskere en 6800U og 7800GTX var 33% raskere. så GTX er ca 10-15% bedre. Men med GT så kan du åpne noen pipelines å da begynner plutselig GT å nærme seg GTX hastighet.

NB: hvis du har planer om å kjøre windows vista og ikke har tenkt på oppgradering på noen måneder/år eller om du har tenkt å spille bf2 så må du ha 2048 mb ram.

Med 1024 mb ram har jeg ca 10-15 fps i bf2 (multiplayer) og med 2048 mb ram så får jeg ca 60-70fps! :thumbup:

Når jeg fikk 2048 mb ram ble jeg overrasket over hvor mange ting jeg kunne holde på med sammtidig og hvor raskt det gikk å gå inn og ut i f.eks dataspill!

Takk for tipset. I første post står det nettop at jeg planlegger ,og oppgradere til mer ram.

Lenke til kommentar

7800gt river like godt som x1800xl

7800gtx river best

1800xt er en papirlansering, det er umulig for meg å finne ut om de ferdig klokket modellene som ble gitt ut til tester klokker mer, gjør dem ikke det er de ca gjevn godet med 7800gtx.

hehe alt går om og om igjen nå, må bare sitte å vente på ny info nå.

Edig: feil der ja, har lest meg helt rørete de siste dagene, prøver å finne en god grunn til å selge gtx men har ikke funnet det enda.

To ting som må inn

Det overklokkedet kortet som Ati har sent ut til alle tester må klokke mer, ellers er det bortkastet + at det må være mulig å få kjøpt (x1800xt)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...