Agres Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Fant dette i toppen av en HTML-side jeg var inne og så på. <body onLoad="MM_preloadImages ('bilder/link2_over.jpg','bilder/link4_over.jpg','bilder/link5_over.jpg',' bilder/link7_over.jpg','bilder/bunnmail_over.jpg','bilder/link8_over.jpg', 'bilder/link3_over.jpg','bilder/link1_over.jpg')"> Gjetter at dette er en "kommando" som får siden til å forhåndslaste bildene som kommer fra når du holder musen over ett objekt på siden? I så fall er det jo veldig praktisk. Skap html'er som jeg er (skal snart lære meg skikkelig) ble interessert og måtte bare spørre dere som virkelig kan. Spørsmålet er om dette er en "kommando" jeg kan legge rett inn på en vanlige html-side eller om det krever former for script/stylesheets/osv som jeg (foreløpig) ikke har peiling på? Mvh. noob Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Dette er en utdatert og idiotisk måte å gjøre det på. Disse kommandoene er forøvrig skrevet i javascript- som har et eget underforum Preloading images without js Part 2: http://bzabza.com/css/22/ Endret 6. oktober 2005 av dabear Lenke til kommentar
Agres Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Utdatert? Hehe. Brukes ikke java like mye som før? Det du viste meg der så jo såre enkelt ut. Tusen takk Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Javascript er ikke Java. Både java og javascript brukes til hvert sitt formål- det er sjølve tanken på at du må bruke js til preloading jeg refererte til som «utdatert». Endret 6. oktober 2005 av dabear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå