tebo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvem har laget "A Whiter Shade of Pale" Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er det en sang eller et album. Men du kan bare bruke allmusic Du finner det garantert der Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Se sticky. Men det er vel Procol Harum tror jeg. Lenke til kommentar
tebo Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 STICKY. Hva er det? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Men det er vel Procol Harum tror jeg. Stemmer. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 STICKY. Hva er det? http://forum.begin.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 STICKY. Hva er det? http://forum.begin.no/index.php?showtopic=298209 Takk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men det er vel Procol Harum tror jeg. Tror du?! Slikt skal du vite. En av verdens nydeligste sanger gjennom tidene fra et av verdens beste prog-band.. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men det er vel Procol Harum tror jeg. Tror du?! Slikt skal du vite. En av verdens nydeligste sanger gjennom tidene fra et av verdens beste prog-band.. Joda, med VELDIG god hjelp fra gamle herr Bach. T'Weed Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Men det er vel Procol Harum tror jeg. Tror du?! Slikt skal du vite. En av verdens nydeligste sanger gjennom tidene fra et av verdens beste prog-band.. Jepp ! Stemmer det, solisten heter Gary Brooker... http://www.the-spa.com/nomortal/whiter.htm Endret 7. oktober 2005 av jarmo Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tror du?!Slikt skal du vite. En av verdens nydeligste sanger gjennom tidene fra et av verdens beste prog-band.. Joda, med VELDIG god hjelp fra gamle herr Bach. T'Weed Jo jo, men alikevel kom det en hel haug andre album enn bare den sangen. Alle med nevneverdig kvalitet Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men det er vel Procol Harum tror jeg. Tror du?! Slikt skal du vite. En av verdens nydeligste sanger gjennom tidene fra et av verdens beste prog-band.. Bezzerwizzer FTW Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Bezzerwizzer FTW "kjenner" Volcov og vet hva slags musikk han liker og mener da at han burde vite dette FTW Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Joda, med VELDIG god hjelp fra gamle herr Bach. T'Weed Gjør det den mindre vakker? Diss for all del ikke Procol Harum. Da blir jeg forbanna! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Joda, med VELDIG god hjelp fra gamle herr Bach. T'Weed Gjør det den mindre vakker? Diss for all del ikke Procol Harum. Da blir jeg forbanna! Ro deg ned, småen. Skjønner ikke hva jeg skrev som skulle tilsi at jeg "disser" Procol Harum. (og om jeg i tilfelle skulle slutte med det, fordi en fanboy blir forbanna? Latterlig.) Poenget var at signaturen for akkurat denne låten er gamle herr Bachs verk. Et uomtvistelig fakta. T'Weed Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Vel, jeg visste jo hva som stod mellom linjene, og kjenner til din mening om sangen fra en eldre tråd. Det latterlige dog, er at eldre mennesker har veldig vanskelig for å kjenne igjen noe som heter sarkasme/ironi. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Vel, jeg visste jo hva som stod mellom linjene, og kjenner til din mening om sangen fra en eldre tråd.Det latterlige dog, er at eldre mennesker har veldig vanskelig for å kjenne igjen noe som heter sarkasme/ironi. Du må nesten forklare meg hva som står mellom linjene, jeg klarer ikke med min beste vilje å se at jeg uttrykker noe som helst om sangen. Om noe, så bifaller jeg jeg Snittleifs utsagn. Du er i ferd med å tape deg en smule, Anth. Og det blir litt billig å dra frem aldersargumentet ditt igjen. T'Weed PS: Du må også være så snill å forklare meg hva jeg syns om sangen, jeg kan faktisk ikke huske å ha kommentert den tidligere. Post gjerne et sitat men gjør det i PM, dette har gått way off topic for lengst. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ro deg ned, småen. Du er i ferd med å tape deg en smule, Anth. Og det blir litt billig å dra frem aldersargumentet ditt igjen. ... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du må også være så snill å forklare meg hva jeg syns om sangen, jeg kan faktisk ikke huske å ha kommentert den tidligere. Beklager, men "småen" (som du så nedlatende ser på de som er noen år yngre enn deg) tok feil av deg og en annen person. Da hører jeg heller på "Air" av Bach. Snakk om coverlåt Jeg husket det som om det var din uttalelse, fordi du tok opp samme ting. Så da leste jeg altså noe mellom linjene som ikke var riktig. På den andre siden så er det jo lett å tolke det du skrev som at sangen ikke står selvstendig nok til å være verdens nydligste, om du skjønner hva jeg mener. Siden du trykket godt på ordet "veldig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå